Wat fijn dat ze daar mag bevallen Geef vast een stuk meer rust met zulke lange werkweken en geen direct toezicht. Dan zou ik die keuze ook wel maken als die aangeboden word! Plus je hebt inderdaad het grote voordeel dat ze Star kennen, ook qua gedrag met de bevalling. Hebben ze niet toevallig een online camera hangen die je kan bekijken? En blijft ze daar dan lang, omdat je zegt dat veulentje dan een speelmaatje heeft.
Weer op de dag van de hengstenkeuring zou toch wel wat zijn. Ik zei het nog, zal je zien word het vanavond geboren hah! Zo hoop ik hier ook dat de dames me laten gaan dit jaar, maar het zal er om spannen
Online camera weet ik niet, maar hoeft ook niet per se... Ik weet toch dat ze bellen zodra ze gaat beginnen en dan cross ik toch gauw in de auto er heen... (Dan kan ik toch geen camera bekijken )
Hoe lang ze daar blijft staan? Och geen idee hoor, daar is nog niet over nagedacht... Ik wil haar natuurlijk ook weer graag thuis zien met veulentje
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-16 22:18
als ik dan toch nog geen nieuwe foto's van Star heb, zal ik papa dan nog maar even spammen? Knappe Bentley
Hoe doet Pico het? Ben wel benieuwd hoe hij er nu uitziet. Ga je nog met hem naar de keuring?
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-16 11:05
Wat leuk dat je het vraagt Pico doet het heel erg goed. Hij is echt mijn kleine oogappel Ik hoop wel heeeeel erg dat ik hem mee kan nemen naar Mini's With Spirit en naar de Enter/twenter keuring, maar ik heb zelf geen vervoer dus ik ben afhankelijk van andere... Hij staat momenteel gewoon lekker wollig te zijn hihi
Pico is gaaf! Zijn vlekken zijn zo leuk. Leuk dat je ook naar MWS hoopt te gaan. Ik wil ook heel graag, maar pfff belgie is wel een end hoor. Maar ik heb nog even tijd om mn ouders lief aan te kijken....
haha ja dat ziet er niet uit met zo'n geschoren hoofd/hals en dan zo'n enorme dikke vacht op het lijf Ze lijkt nu echt zo'n dikke prop met korte pootjes haha. Maar er was geen andere optie met die dikke ijsberen vacht.
Ik ben inmiddels ook wel heeeeeeeeel benieuwd wat zij en Bentley er van gemaakt hebben. Kan niet meer wachten
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-16 23:04
Ik heb geprobeerd om vast een uierfoto te maken zodat we straks goed kunnen vergelijken. Ik kon het niet helpen dat ik hier aan moest denken
Hahaha jeika tja het blijft een beetje apart die geschoren halsjes en hoofdjes en dan zo een mega dikke vacht en mega dikke buik
Maar ze voelt zich kennelijk heel goed, en dat is natuurlijk fijn
Tosadog
Geplaatst: 06-02-16 21:20
Jeeej ik vind je topic nu pas! Natuurlijk ga ik volgen, ben heel benieuwd wat die 2 knappe bewegers hiervan gemaakt hebben en op de laatste fotos vind ik Star wel heel