Weer even een update van Frizzle haar dracht. Als eerst wil ik iedereen bedanken voor hun steun en de sterkte wensen dit heeft niet alleen mij maar ook mijn ouders goed gedaan. Ik ben de afgelopen dagen/weken niet echt bezig geweest met Frizzle haar dracht in verband met het overlijden van Pebbles en 2 drukke stage weken. Frizzle daar in tegen heeft gelukkig niet veel last gehad van dat Pebbles er niet meer is, ze is een paar dagen een beetje down geweest, maar verder was er niks aan de hand.
Afgelopen week heb ik weer een aantal dagen kunnen rijden nu het weer beter is en school/stage dit toe liet. Met rijden begin ik wel te merken dat ze drachtig is, het is allemaal wat moeilijker en ze is sneller moe en aan het zweten. Toch kunnen we nog lekker door trainen voor de 2e wedstrijd van het seizoen die 17 april op de planning staat. Dit zal de laatste wedstrijd zijn tijdens de dracht.
vandaag ben ik weer heen geweest en even lekker getroeteld en gepoetst gezien we zondag best intensief getraind hebben. En natuurlijk heb ik ook even foto's voor jullie gemaakt.
Frizzle heeft nog 144 dagen te gaan en de eerste bewegingen van het veulen zijn al gezien en gevoeld. Het is een druk beestje daar binnen.
Toen ik aan kwam lopen merkte ik pas hoe dik haar buik eigenlijk begint te worden

na het uitgebrijde poetsen nog even een foto van dichtbij gemaakt

en nog even ter vergelijking Frizzle haar buik een aantal weken geleden (ik onthoud niet zo goed wanneer ik de foto's maak
)