Wat een leuke merrie en ook de hengst spreekt me erg aan!Spannend dat het nu echt dichtbij begint te komen en ze al flink 'bol' is.
Pretty happy mama ben zeeer benieuwd hoor wat ze er uiteindelijk uit gaat poepen. Ga je haar ook onder de cam zetten?
JoyCiej007 schreef:Pretty happy mama ben zeeer benieuwd hoor wat ze er uiteindelijk uit gaat poepen. Ga je haar ook onder de cam zetten?Dat staat ze al hihi! Zal eens kijken of ik de link via youtube kan streamen! Heb ook een birthalarm aangeschaft dus hoop niks te missen Ik kan ook echt niet meer wachten haha
Nog 40 dagen? Zit ze op dag 300? Wachten duurt lang he? Heb je nog foto's van de hengst? Want die in je OP doen het niet meer..
Cynthia82 schreef:Nog 40 dagen? Zit ze op dag 300? Wachten duurt lang he? Heb je nog foto's van de hengst? Want die in je OP doen het niet meer..O nee haha 295, ga uit van 335 (11 maanden) Anders nog 45!Maaaaaan veels te lang niet goed voor mn hart dit!Dit is de knappe papa in spe!
jaaaaaa doe streamen. Als t zover is wil ik ook wel meewaken hoor. Heb ik vaker in schema's gedaan met groepje andere bokkers voor een bokt merrie.Paps ook superknap daar komt gewoon iets moois uit, kan niet anders.
Wat een mooie merrie Ook de pappa mag er zijn daar gaat een mooi veulentje van komen dat kan niet anders...
Ach, als ze het net zo doet als Candy ben je er zo Spannend hoor!!Ben heel benieuwd wat voor knap kleintje eruit komt!