Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Cynthia82 schreef:Turtlelito! Nog één van de vele (vaste) TiFiFans
Nou, nu pas... Ik heb hem gisteren geopend, dus je bent niet heel erg laat hoor. De eer voor het heel laat in mijn topics verschijnen is meestal voor iemand anders weggelegd

).
)...
Ik heb het topic van Fiore ook gevolgd en de bevalling gezien dus ik ben benieuwd wat er deze keer uitkomt

Het gaat ook echt niet minder pijn doen. Maar dat vind ik niet erg. Zo blijft hij lekker dicht bij me
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

En knap dat je dat topic 3 keer hebt kunnen lezen. Ik kan het niet. Ik zoek hem ook bewust niet op, want dan stop ik nooit meer met huilen, ben ik bang.
Maar dat zou wel heel gaaf zijn!
S*kstoeristje van me
(dag 24 vandaag, dus het valt nog reuze mee)
vergeef je me wel he!
. Als die een hengst ziet springt ze met d'r achterbenen wijdt open
.
Ik denk dat ik Yolooo nu al gewoon heel leuk vind.... 

Anne wordt spontaan hengstig als er een hengst in de buurt is........... Toen Bikkel bij mij kwam (een toen 1,5 jarige mini hengst) ging ze er zelfs voor liggen
Gelukkig wist Bikkel niet dat die slurf ergens anders voor diende dan om te plassen...

. Het klinkt me wel ernstig bekend in de oren. Ik voel altijd aan m'n paard of ik bij een hengst in de bak rijd. Iets met diepe concentratie haha
Voor de schade die dit aan m'n hart oplevert enzo
.
) zegt smokey, dus smokey black hengstje
) In plaats van met één voet van de grond, volgde de tweede ook even. Ze moest echt niet van hem weten. Sorry. (en toen dacht ik:
) (Sublime zocht wel al wat toenadering)

Ik stuur je wel even de link van het topic.