Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel weer wat gedrup bij de uier, vulva weer iets slapper. Ik duim dat 't veulen vannacht komt, anders ga ik kapot van de zenuwen dit weekend 
UMayDream schreef:Even een lijstje:UMayDream - 4 maart, donkerbruine/zwarte hengst met minstens 1 wit voetjeEemsebak - 5 maart, zwarte/bruine merrie met een blesje, sneb en 1 wit voetje
Saar88 - 5 maart, zwarte hengst met een flinke bles
MaximeFlame - 6 maart, zwarte hengst met een brede blesAnne_GTI - 12 maart, zwarte hengst met een kolletje en twee witte voeten achterTjinta - 6 maart, zwarte merrieThasja - 5 maart, zwarte merriePolleman - 13 maart, donkerbruine hengstRadieuxje - 8 maart, hengst met 4 witte voeten en een smal blesjeSusannah92 - 14 maart, zwarte hengst met kol/sneb en minstens 1 wit voetjeYvankaxx - 16 maart, bruine merrie met een kolletjeTigear - 15 maart, bruin hengstje met een sneb en 3 witte voetjesSterretje90 - 14 maart, gitzwart hengstjeBigone - 15 maart, zwart/donkerbruin hengstveulen met 2 witte achtervoetjesJPitty - 15 maart, zwarte merrie met dezelfde aftekeningen als mams!
Tootje91 - 18 maart, merrie met 1 wit voetje
Casarell - 19 maart
Noukie123 - 18 maart, zwarte hengst met een kleine bles en 1 wit voetje
Terre - 18 maart, zwarte merrie met 2 witte voetjes
FennaK - 19 maart, donkerbruin met een kolletje en 4 witte voetjes
Caboclo - 18 maart of 20 maart, donkerbruin hengst veulen

Moet maar even kijken, denk dat ik zaterdag ipv zondag naar huis ga als het veulen er dan nog niet is. En ondertussen zit ik gekluisterd aan mijn tablet waarop ik op de bewakingscamera's kan kijken. 

Morgenavond, dan kan ik eventueel naar huis dus dan mag het...
ik ga proberen nog iets te slapen, valt niet mee.. Ik hou jullie op de hoogte!