Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kan je gelijk alles volgen.
k_m schreef:Nou dan wil je het niet aannemen. Je leest enkel wat jou goed uitkomt en voor de tegen argumenten heb je een antwoord klaar.. gewoonzonde dat je goed advies niet wilt aan nemen
olafgek schreef:leuke pony! maar zou je toch niet even de DA laten komen? je mag dan nog zo zeker zijn (zo heb ik vele topics gevolgd en snap ik ook dat je dat denkt). Maar stel nu dat ze schijndrachtig is? dat kan voor de pony gevaarlijk zijn en dan heb je ook dezelfde lichaamsveranderingen
janflicka schreef:K_M Je kan ook ervoor kiezen om niet je mening door te duwen..en erop te vertrouwen dat ze goed in de gaten gehouden word
Je kent mij en pony niet,dus gelieve niet te oordelen dan.
Polly schreef:En wat is de therapie dan voor het dier? Indertijd was die er niet namelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb jaren mini's gefokt en zelfs de grootste sekreten laten opvoelen ik zou daar zeker niet op bezuinigen of de pony dat besparen, zo'n drama is het niet. Ik ben enkel oprecht benieuwd naar de vernieuwde technieken.
olafgek schreef:Wat zo gevaarlijk is aan schijnzwangerschap ? Honden kunnen hierdoor bijvoorbeeld kankergezwellen ontwikkelen in geslachtsorganen. Dit is bij paarden dus niet anders (en ja ik ken dieren die hieraan gestorven zijn)
dit is niet een lukraake generalisatie. Dit komt bij meerdere diersoorten voor en dus waarom niet bij paarden. Ik kan morgen wetenschappelijke artikels voor je zoeken aangezien je toch zo sceptisch bent. Dit gaat met mijn mobiel echter moeilijk olafgek schreef:Ik neem aan dat je zelf ook Google open kan klikkendit is niet een lukraake generalisatie. Dit komt bij meerdere diersoorten voor en dus waarom niet bij paarden. Ik kan morgen wetenschappelijke artikels voor je zoeken aangezien je toch zo sceptisch bent. Dit gaat met mijn mobiel echter moeilijk
http://csu-cvmbs.colostate.edu/Document ... -apr09.pdf