Mooie foto's. Ze wordt al lekker rond.Ik vind Kishan (Spreek uit 'Kiesjen') ook wel een leuke naam voor een hengstje.
Yezzi schreef:Mooie foto's. Ze wordt al lekker rond.Ik vind Kishan (Spreek uit 'Kiesjen') ook wel een leuke naam voor een hengstje.Dat klinkt een beetje urkers? Maar dat kennen jullie waarschijnlijk niet!
Ohja en natuurlijk een foto van het eerste veulen van stal.Niet Celeste dr veulen haha!Emir R x Kojack,Kyoshi EmelwerthMerrie
gomir schreef:Meer foto's van Kyoshi zijn welkom hoor Ik heb de moeder van de Kojak-merrie op stal staan (Bella).Nou ik wil dit topic niet vullen met foto's van andere veulens Maar ze is inderdaad erg leuk!Leuk van Bella!
gomir schreef:Ze mogen ook best ergens anders staan hoor Haha moeders word door iemand anders gedaan, dus als ze wilt kan ze zelf een topic openen
En weer een foto spam!Duidelijke voorkeurskant!En even haar nieuwe dekentje showen Gokjes tot nu toe!12 mei - Bruine merrie - Suus13 mei - Vos hengst - Spruitje1214 mei - Palomino merrie - Kimberley14 mei - Bruine hengst - Saabineex15 mei - Palomino merrie - Lisetteexx15 mei - Palomino hengst - FR - Foto16 mei - Valk hengst - xLeonietje17 mei - Vos merrie - Rebecca17 mei - Zwarte hengst - Myrthe200318 mei - Vos merrie - Larissajulia19 mei - Valk merrie - Maaike199921 mei - Palomino hengst - Guusjew21 mei - Smoky Black Hengst - KittyDylan22 mei - Valk merrie - Yezzi
Helaas druk druk!Zal van de week eens even nieuwe fotootjes maken. Veulen is erg druk, zie het vaak flink bewegen! Vandaag 285 dagen
Yezzi schreef:285 dagen? Ik dacht dat ze al veel verder was. Dat zal nog lang duren dan haha.18 mei is ze uitgerekend Dus valt mee haha. 1, 5 maand
Sorry jongens!Ik heb echt een drukke week om het werk, vergeet elke keer foto's te maken Van het weekend komt een update!Ik ga vanavond ook maar een volgtopic maken voor Debbie, de andere merrie gedekt met K.W.Linkje hier neerzetten?
Hier is die al http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=238&t=1837506&p=92564889#p92564889Nog een grappige foto
Celeste zit vandaag op 292 dagen!Vandaag even lekker zonder deken buiten gestaan, wat een buik heeft ze! Morgen zal ik even foto's voor jullie maken
En weer een foto update, vandaag weer heerlijk zonder deken genieten van de zon!Hallootjes Al wat duidelijke verandering in omvang haha.Mensen die nog willen gokken?Gokjes tot nu toe!12 mei - Bruine merrie - Suus13 mei - Vos hengst - Spruitje1214 mei - Palomino merrie - Kimberley14 mei - Bruine hengst - Saabineex15 mei - Palomino merrie - Lisetteexx15 mei - Palomino hengst - FR - Foto16 mei - Valk hengst - xLeonietje17 mei - Vos merrie - Rebecca17 mei - Zwarte hengst - Myrthe200318 mei - Vos merrie - Larissajulia19 mei - Valk merrie - Maaike199921 mei - Palomino hengst - Guusjew21 mei - Smoky Black Hengst - KittyDylan22 mei - Valk merrie - Yezzi
We zitten op 303 dagen Ik wil elke keer foto's uploaden via de bokt upload, maar dit wil niet Dus vanavond krijgen jullie een update!
Tijd voor Foto's!Alleen van deze kant foto's, andere kant vergeten Wat er gebeurt als je een foto van de voorkant wil maken Toch gelukt!AchterkantjeNog meer mensen die willen gokken? Of naam suggesties?