Wel grappig bij ons gaat het eigenlijk net andersom, wij hebben een KWPN merrie Orinoco Utopia die hebben we laten dekken door King BP02xx, King is ook KWPN gefokt maar dus goedgekeurd bij het Barock Pinto stamboek. King is de zoon van Wanda de volle zus van Samber. Orinoco verwacht haar veulen eind mei begin juni 2015...
Ik maak straks een nieuwe foto. Maar nog niet veel uier-vooruitgang. Het is vanaf vandaag nog 11 dagen voor de uitgerekende datum, maar die doet ze volgens mij zeker nog uit.
Laurentii
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-15 19:59
Vandaag: Proper
en vuil
en de uier die nog iets dikker en vele harder is geworden
Vanaf morgen is ze officieel voldragen. Ik vermoed dat ze toch nog een dikke week volhoud. Uier betert niet echt. Tepels blijven nog wat uitsteken. Tenzij ze ineens surprise doet xD
Ben even niet meer op de pc geraakt. Hier ligt al enkele nachten de birthalarm op. Nog geen echte vordering. banden zijn wat slapper, uier is nog altijd gespannen en dik. Maar niet veel verandering.
Spannend hoor. De merrie is heel mooi en ook de hengst is echt mijn type. Ben benieuwd of er een mooi bontje uit komt, succes de komende tijd met waken.
Laurentii
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-15 19:44
Toch wat vordering vandaag, achterkant vd uier is echt dikker geworden.