Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laureas schreef:Zal ook een puntje zetten en meevolgen bij deze paardjes. Ken ze nog van lang geleden....... en zelf verwacht ik ook twee veulens van SKS Em Pac's Selu in 2015.
Nog sterkte met het verlies van Desert.
lavendel64 schreef:Mooi gemaakt profiel, de liefde voor je paardjes spat ervanaf met mooie foto s erbij.Ook iemand die je niet kent moet zo wel een positief en goed gevoel van je krijgen als persoon.(of klinkt dit nu erg klef, maar je bent gewoon een mooi mens)
Mira283 schreef:Mooi profiel, en naast je prachtige paardenheb je twee mooie herders. Zou haar goed laten nakijken gaat wel heel erg hard want hoeveel dagen moet ze nog?
(Als ik jou paardjes zie wauw ben ik best een beetje jaloers. Heb zelf een mini shet die grof is. Als er ooit nog een speelmaatje bij komt....)
sandra3235 schreef:Mira283 schreef:Mooi profiel, en naast je prachtige paardenheb je twee mooie herders. Zou haar goed laten nakijken gaat wel heel erg hard want hoeveel dagen moet ze nog?
(Als ik jou paardjes zie wauw ben ik best een beetje jaloers. Heb zelf een mini shet die grof is. Als er ooit nog een speelmaatje bij komt....)
Dank je..Ja de herders (ook het kleine ratje Kaya) zijn zekereen heerlijk ras...
Weet je als je shet maar super van karakter is toch? Je kan ze normaal gewoon niet vergelijken qua bouw met een minipaard.
Welkom Kaitlyn en dank je wel