3 april palomino hengst
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Misschien dat ze zo onder de indruk van hem was dat ze niet besefte wat er gebeurde... Volgende keer dat hij er is zal ze hem wel kennen waarschijnlijk...

.
Toch even al m'n borstels haar kant op gegooid, want bokken richting mij kan echt niet... 2min later kwam ze smekend terug bij me staan, maar dan vond ik dat de kans verkeken was
. Ik herkende wel eindelijk mijn pony terug door zo'n actie, niet alle pit is dus verdwenen 

!! Ik ben ook heel benieuwd wie eerst bevalt, maar met 2 merries die voor de eerste keer gaan veulenen valt er niets te voorspellen vrees ik 
Ine23 schreef:Ja echt leuk! Nog ongeveer 6 weken, tijd gaat zo snel. Kan bijna niet meer wachten... Ik hoop zo dat het veulen gezond is en dat ze een goede moeder wordt. En dat het na een tijdje goed gaat om Raven erbij te zetten als speelmaatje
Maar voorlopig is het gewoon geduld hebben
Wat leuk Nicole!! Ik ben ook heel benieuwd wie eerst bevalt, maar met 2 merries die voor de eerste keer gaan veulenen valt er niets te voorspellen vrees ik
Ik vond op jouw foto's dat ze meer uier leek te hebben dan Marieke hoor, ik ga ze nog een keertje bekijken!

! Ik twijfel constant of ik alles goed doe, maar aan Marieke te zien lijkt dat toch van wel haha.
6 april/merrie/Cremello