Haha echt he?! Voor Wish zou dat wel lekker zijn, ben ik misschien al klaar met stage als de kleine geboren wordt! Pfoe als ik denk aan al die slapeloze nachten die gaan komen tijdens mijn stageperiode.... Wish us luck!!
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-15 14:19
De twee draakjes vanmorgen in het zonnetje Stiekem vinden ze elkaar wel lief !
Moeten jullie straks alletwee de veulens Kick noemen? Maar je ziet nu wel duidelijk dat Wish ook drachtig is. Ik vond het tot nu toe wel mee vallen.
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 18:57
hahaha Kick 1 en Kick 2. Maar die van Wish wordt een merrie (hoop ik!!! ) Kickalientje ? Wish is inderdaad wel lang bescheiden geweest met haar buik, maar als je het vergelijkt met niet drachtig toch wel een flink verschil!
niet drachtig:
en nu:
Maar ze wordt nog veel dikker. Zo zag ze eruit tijdens haar vorige dracht (+- 10 maanden drachtig):
Leuk zeg! Ik ga ook even mee volgen! Mooie dames hoor!
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-15 19:11
ojee Bir! haha je bent zo oud als je je voelt! Wish was vorige keer echt huge op het einde. En aangezien ze nu al dikker is dan de vorige keer ben ik benieuwd hoe dik ze deze keer gaat worden!
Volgens mij is de eindsprint ingezet! En nou maar hopen dat de camera op tijd is
sultan15
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-15 21:28
En we hebben beeld!
Ben nog aan het uittesten hoeveel mensen er mee kunnen kijken, ga nog even vragen of er een link o.i.d. kan komen. Als je mee zou willen kijken stuur me dan even een privebericht!