En we hebben een achter aanzicht! Uiertje was vanmorgen zichtbaar tussen de achterbenen door. Ze begint er duidelijk werk van te maken.
Ze is totaal niet dik hoor
Luna2006
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-15 21:07
vandaag de eerste vloeistof uit Luna's uiertje! voor de rest gaat alles eigenlijk rustig zijn gangetje, ze is het zelf relatief beu aan het raken. Begint nu wel op te korten
ik ga ze morgen halen, ben er achter gekomen dat we enkel van die water ph testers hebben, daar moet je water in een buisje doen, ja dat vult ze niet haha :p
jolandje
Geplaatst: 24-02-15 22:18
ik heb ze van de mini horse shop, zitten er erg veel in, kan ik wel een paar jaar mee doen haha, kostte iets van 25 euro geloof ik
ik had die vissen testjes op het oog. Die gaan ook nauwkeurig niet? En kon je ook een andere waarde testen. Als het ph omlaag ging, en de andere waarde omhoog zat je goed.
jolandje
Geplaatst: 24-02-15 23:59
voor vissen? ik heb geen idee of dat goed werkt
Luna2006
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-15 11:53
Heb het testje gebruikt en de melk was 8.0 Het uiertje vandaag
uier begint mooi te veranderen, welke testen heb jij nu gekocht? ik heb die van robynn
Luna2006
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 00:45
Welkom nieuwe volgers!
Heb een gewone basis 6 in 1 test genomen voor vissenwater. Werkt super, je kan er meerdere waardes mee testen en even duur als die voor de paarden. Ik ben er tevreden over
Tevend ook nieuwe coupe, beentjes gewassen en staart opnieuw gevlochten. Ze liep vandaag met haar staart in de lucht en was soms aan het 'knipogen' toch geen verandering in vulva te zien.
Eerst hadden we enkel voor het uiertje geschoren om de reden wat polleman zegt.
Maar luna heeft zo'n dikne vacht en erg veel, moest ze erg zweten tijdens de bevalling krijg je dat moeilijk droog. Daarmee ook even hals geschoren en een deel borstkas met dit model moet ze ook geen deken op