Ik ben heel slecht in gokken.... En ik hoop voor je dat het eerder komt..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Plus er zijn genoeg die zomaar zonder kegelen bevallen, zo ook mijn kwpn merrie aantal jaar geleden.
)
randhoeve schreef:Idd wat Zamora zegt, het lijkt al heel snel wat bij die kleintjes! Het verschilt ook wel per dag, soms lijkt ze opeens mega en de volgende dag valt het best mee.
Rubber_Duck: Ik weet het niet, maar behalve kegelen heeft ze al aardig wat tekenen. Daarbij komt dat ik haar pas 3 weken heb en deze week van 1 van de vorige eigenaren heb gehoord dat van de 3 veulens die ze bij hem gehad heeft er 2 dood zijn geboren, 1 gestikt in het vlies en 1 lag verkeerd waar het te laat voor was. Mijn gevoel geeft meer rust om te kijken en als er niks is lig ik binnen een minuut weer in bed dus zoveel maakt het niet uitPlus er zijn genoeg die zomaar zonder kegelen bevallen, zo ook mijn kwpn merrie aantal jaar geleden.
, maandag ochtend ben ik uit het ziekenhuis ontslagen! Mag alleen 6 weken lang nog bijna niks doen, mag na die tijd pas gaan tillen enzo. Dus voor nu maar braaf vanuit de stoel alles in de gaten houden en rustig opbouwen.
Hoe ze zich pas geleden opeens zo anders gedroeg, zo 'saai' is ze nu weer. Uier veranderd eigenlijk weinig aan en het de tekenen die ze toen had zijn verdwenen. Soms is het best handig om te weten wanneer je het veulen kan verwachten
Maar ze maakt het vast helemaal af tot een prachtige merrie veulen met een speciaal kleurtje
Gelukkig kunnen we haar zo goed als 24/7 in de gaten houden als het echt nodig is omdat ze aan huis staat en er altijd iemand is ivm ons bedrijf. 
Dus veel fotos graag dan heb ik wat te doen haha