Vanmorgen 1 van mijn shetten ook. Languit lag ze te kreunen en steunen en naar haar buik te kijken en de vulva stond een beetje open. Ik dacht YES eindelijk ben ik erbij maar mevrouw stond op en liep verder Verheug je maar niet teveel :p Ik was ook teleurgesteld
Haha Nathalie, het komt als het komt dat weet ik ook wel. En dat het allemaal fopmerrie's zijn dat weet ik ook. Van de 7 veulens die zij gehad heeft ben ik bij 1 geboorte aanwezig geweest. Ze wacht gewoon iedere keer tot we weg zijn. Ben net nog even bij dr geweest. Ze is nog steeds onrustig maar we wachten gewoon af.
Geen camera, wel een gsm geboortealarm maar die doe ik niet om omdat zij heel veel plat slaapt. Helaas zit er geen slaapstand op die band. als ik het echt niet meer vertrouw ga ik daar slapen.
AHHH even Update Ik had voorspelt dat er vandaag een veulen zou komen, helaas tot nu toe nog niet. Alles staat op springen, ze gaat moeizaam in het lopen en zondag ging ze zomaar ineens op stal staan. Dit wil ze normaal nooit maarja hormonen?
ja inderdaad waar blijft de tijd, in augustus hebben we haar alweer 11 jaar. Met Sintra is toch eigenlijk alles begonnen.
stalbluemoon
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 12:23
Niet schrikken, maar Sintra is mega!!!! (sorry voor slechte kwaliteit)
Mi_Esperanza
Geplaatst: 30-04-14 12:24
Pfoe ik heb hier al een heeeele tijd niet meer gereageerd Lees nog wel mee hoor Nog eventjes he! Hoe vordert het! Ik hoop zo op een merrie'tje voor je:D
edit: JEEEUTJE die buik! Hahaha
fleurtjeuh