Bedankt allemaal ik vind die eerste foto ook echt grappig! Ketaki waika trekt altijd van die geweldige hoofden gelukkig kan ze ook nog mooi kijken set_elkol de veulentjes dit jaar?? haha ik snap wat je bedoelt hoor! Ik ben ook naar de veulentjes van 2014 elisa hugee he! Ik ben ook verschrikkelijk benieuwd Esmee thanks! Ilona_Ubique en yakari123
Nog even en ik kan de stal deur opening breder maken ik geef haar nu wat meer krachtvoer want ze eet echt een stuk minder kuil ik voer altijd om 22:00 nog een 2de keer kuil nu heeft ze het meeste keren nog lang niet op! Ruimte word minder in haar buik
ynskek leuk dat je ook gaat volgen! Dankje jawaiko vind ik nog niet erg overtuigend al zal het wel een nam zijn die niet veel zal voorkomen het is je vergeven set_elkol Welmoed die is erg leuk! Haha dat ga ik het veulen maar niet aandoen
Kimara_00
Geplaatst: 30-12-13 22:50
Wat een mooie/leuke foto's! En een knappe papa en mama Ik volg ook!
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-13 20:04
dankje Kimara_00! leuk dat je ook gaat volgen
hier hadden de paarden geen moeite met het geknal heerlijk weer dus tot in begin van de middag even lekker buiten geweest
iedereen een geweldig nieuwjaar gewenst!!!!
Kimara_00
Geplaatst: 31-12-13 20:09
wat fijn dat het zo goed ging met het vuurwerk
Iedereen fijne jaarwisseling en een fantastisch 2014!!
Ondanks het carbid schieten hier in de straat hebben de paarden er meestal geen moeite mee gelukkig ik vind dat leuk bij een ander mijn vriend word ook niet blij als ik met zo'n naam aan kom zetten ben ik bang
lastig lijkt me als je aan zo'n letter vast zit.. aan de andere kant wel een uitdaging! ze is echt mooi drachtig vind ik, maar dat heb ik al eens gezegt volgensmij