Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waarschijnlijk gaan we het ondanks laat in het jaar nog 1x proberen , dus wegbrengen, hengstig spuiten en insemineren, meteen weer ophalen en thuis scannen want we gaan het daarna toch niet weer proberen. ik moet er even goed over nadenken nu, had rekening gehouden met dit scenario maar het blijft ***
heb net nog even gebeld om toch te vragen of ze daar wat van gezien had. Ze denkt dat ze halverwege zit, dus dan is het of nog heel even wachten, of hengstig spuiten. Ik heb daar niet zoveel verstand van dus hoop dat Leonie me verder helpt daarin. Wil denk ik nog wel 1 poging wagen.
ach ja als ik nu begin heb je in augustus een veulen dat is wel aan de late kant.. maar voor mij wel oke. En wachten durf ik niet te lang omdat ze niet heel precies naar de cyclus heeft gekeken dus breng haar dan liever ietsje te vroeg weer
vraag Leonie wel wat beter is, ik voel me beter bij wachten op de natuurlijke cyclus dan hengstig spuiten.
ze moest wel gescand worden op een open ruimte ipv in een box maar ik vond het wel weer een typisch vooroordeel.
Hopelijk is het alsnog mogelijk. Hengstig spuiten is misschien niet de meest ideale optie, maar je kunt het altijd overwegen.
En ook wel ontzettend onprofessioneel om niet naar het paard zelf te kijken. Setel heeft dat ook ECHT niet nodig, en ze straalt ook echt geen onrust uit..
en vond het achteraf wel zuur. ze is halverwege haar cyclus dus weet niet of we beter een paar dagen wachten (die paar dagen maken ook geen zak meer uit) of hengstig spuiten. Eef zal je wel bevestigen dat dat mens echt een ** was. 

Ik zal hele dagen voor je duimen dat ze (hopelijk) weer die kant op gaat en dat het dan wel lukt!

haha. maar vervelend zulke mensen. Volgend jaar is sowieso maar de vraag omdat ik heb moeten sparen om dit voor elkaar te krijgen.. Weet niet of dat volgend jaar weer zou lukken. Maar daarom duimen we extra hard voor 2013! bedankt voor je berichtje. 

Sieltjuh schreef:Nogmaals Kat, echt onwijs k*t zeg
En sederen, zonder te kijken? Waar gaat dat nou toch over...
Ik draai hier ook duimen!!
ik wilde dat ik dan meer voor mij/Setel op kom maar denk dan ook als Set wel moeilijk doet zegt ze 'zie je wel' dus dan zeg ik liever niks. en een sedatie is opzich niet zo kwalijk (was een lichte) maar wel onnodig in dit geval. Maar volgende keer geef ik duidelijk mijn mening.