. Maar gezien de bouw en afstamming van Dayaan leek mij dit niet een goede match en hebben we voor For Ferrero gekozen. Het jaar erop kwam een prachtig vos hengstveulen maar door heel wat pech moesten we twee weken later afscheid nemen van Dayaan en is het veulen opgevoed door een pleegmerrie. Na al die pech en tomeloze inzet van mijn schoonvader als vorm van bedankje Manou aangepaard met Henkie waar natuurlijk een ontzettend leuk veulen is uit gekomen. 

Deze nu 3 jarige wordt inmiddels getraind aan de longe en heeft een zeer aansprekend meewerkend karakter met uiteraard weer verbeterpunten voor het mogelijk voorzetten van de lijn, langer termijn denken
.

Vorig jaar na wikken en wegen de keus gemaakt om Manou te laten aanparen met Odin en mijn gaande weg meer te verdiepen de Gelderse tak van het KWPN. Ik heb jaren dressuur paarden gefokt en altijd met het beoogde doel toe te werken naar een verbetering ten opzichte van de moederlijn en fokken gebruiks paarden met een vriendelijk karakter waar ik zelf als niet fanatieke ruiter gelukkig van zou worden.
Fokken is gokken, toch hoop ik een iets langer gelijnde nafok te krijgen.
Met het compenseren van een schrikkeldag zou Manou 31 mei uitgerekend moeten zijn
. Uiteraard is het ook wel een beetje spannend welke kleur er uit komt
. Maar de jarenlange ervaring leert dat gezondheid voor zowel merrie als veulen boven alles staat. De knappe Odin

En uiteraard mijn toppertje Manou

Gelderse fok (aanparings) adviezen, mogelijk voor volgend jaar zijn altijd welkom

had nog zo naar de witte sokjes gekeken. Desalniettemin een heel knap vaderdier.