ajesca123 schreef:Wat leuk!
Vorig jaar waren onze merries beide drachtig van For Ferrero en dit jaar heb ik getwijfeld tussen next level en For Ferrero.
Heb zelf toch weer voor For Ferrero gekozen.
Ben erg benieuwd wat je merrie er in combinatie met Next level van gaat maken!
Jaaa die twijfel had ik ook! Ik heb mn for Ferrero verkocht en die stond heel dicht bij stal van de sande in de opfok.. dus wij vanuit friesland die kant op om bij haar te gaan kijken omdat ik terug wou dekken en toch even wou kijken hoe ze zich ontwikkelde.. kwam er ter sprake dat ik ook nog wel bij van de sande even For Ferrero wilde kijken maar ik durfte niet heen te bellen omdat het zondag morgen was.. Zegt de meneer van de opfok ah dat is een bekende van mij en voor ik het wist had hij al een afspraak gemaakt en we konden zo door rijden naar liempde
Daar heb ik alle hengsten gezien en ik vind For ferrero nogsteeds mega gaaf maar toen ik Next Level zag was ik opslag verliefd.. echt zn badboy uitstraling
je weet dat je beter nog een jaar kan wachten op zn goedkeuring. Maar kon hem niet meer uit mn hoofd krijgen hahah als ik hem niet live had gezien had ik het ook niet gedaan.. maar het is gewoon een gave bok