Lady Brown is een 13-jarige merrie die we afgelopen jaar zadelmak hebben gemaakt. Ze is daarvoor altijd als fokmerrie gebruikt. Het is een schat van een beest en ontzettend lief. Ze is uitgerekend voor half april.
De combinatie: Lady Brown x Azerbeidjan

Deze combinatie hebben we eerder gebruikt en heeft ontzettend goed uitgepakt. Helaas was dat een hengst, dus duimen jullie mee voor een merrie?
Dit is de hengst uit deze combi:

Lady Brown met 120 dagen:
Maar ze vermaakt zich prima met rondscharrelen en eten. Zo lang het nog droog blijft laten we ze ook lekker buiten staan.
Verder zit ze echt super in haar vel.
Vorige keer dat haar iets tegen dr buik aanraakte tijdens het rijden kreeg ik vliegles, dus kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Maar wat staat het haar goed, al zeg ik het zelf
Maar ze zit sowieso 100x beter in haar vel, veel alerter en ook steeds mooi glanzend. En ze is ook veel liever en mensgerichter geworden.
De foto's zagen er vanaf de camera in ieder geval al heel tof uit!
) en daar hangen ook de warmtelampen, dus Brown staat nu in die stal. Had wel wat meer veranderingen nodig, want de merrie die daar eigenlijk stond kan ik niet overal langs zetten. De paarden keken maar vreemd op toen ze ineens een andere stal in moesten, ze snapten er helemaal niks van