Hier is ze dan Jessies Super Smart, quarter merrie met leuk papier maar ooooh zo rood
Ze is een dochter van BA Superjac en haar grootvader langs moeders zijde was Trouble For You, een zoon van The Smart Little Lena.
Ze is 5 panel negatief en kleurgetest AAee
Ik noem haar altijd, de lady in red

Ze is drachtig van deze jongen, Twisten Two Step DR, zoon van Dun it With a Twist en zijn moeder is dochter van Wimpys Little Step. Staat in Duitsland en werd geïmporteerd uit Amerika. Hij doet het heel goed in de Duitse reining.
Hij is 5panel negatief en aaEeDdCRcr, smokey grullo, niet homozygoot dus.

Wat de volgende kleurkansen geeft.
12.5% red dun
12.5% bay
12.5% dunskin
12.5% red
12.5% dunalino
12.5% buckskin
12.50% palomino
12.50% bay dun

Na een wat moeilijke start want door de vele vakantiedagen en de Duitse ambtenaren die dan verlof hebben, was ze de eerste keer met diepvrieszaad niet drachtig. De daaropvolgende poging was het weer kantje boordje voor een verlofdag maar heeft ze netjes gewacht en kon ze alsnog met vers geïnsemineerd worden, waarop ze drachtig was.

Na paar scans zag alles er goed uit en hebben ze zelfs een gokje gedaan naar het geslacht. Maar ik weiger het op te geven, deze keer krijg ik een hengstje
ook al spreken alle andere dingen tegen me
ik blijf hopen tot het tegendeel bewezen is.
Het rijden hebben we op ene laag pitje gezet. Haar buik begint ook echt in de weg te zitten.
De dochter heeft er enkel nog wat rondjes mee gedraafd en gestapt. Brave merrie.

Ze ziet er soms ook stralend uit.

Maar wie bij de hond slaapt krijgt zen vlooien.
De zo bekende snitzelziekte van Flo heeft helaas ook toegeslagen op Jessie.

Buikje groeit goed door en ik denk al eens beweging gezien te hebben.
Vandaag zit ze exact op 252 dagen. Ze is 1 mei uitgerekend maar zou me niet verbazen moest het iets vroeger komen omdat het steeds een beetje voorliep op de scans. Maar met merrie's weet je nooit en zeker maidens niet. We kunnen alleen maar wachten.

De camera hangt nog steeds en binnenkort wordt haar stal groter gemaakt zodat ze meer ruimte krijgt.

Laat de lente maar komen

dus was nog een nakie klein zwemmertje. 
. Jammer dat het hier weer niet is gelukt dit jaar, hadden we weer samen kunnen aftellen maar ik kijk erg uit naar nieuwe uitbreiding bij jou! Fijn ook om te lezen hoe het met de rest van je kudde gaat.
want ze is in het echt ook echt rood