Mijn merrie is drachtig voor april 2018, het is een ware droom die uitkomt en voor mij ook de eerste keer!
Maanden gingen vooraf, hengsten bekeken en overwegingen gemaakt. Ik ben naar de hengstenkeuring geweest en nog eens 10 keer nagedacht of alles haalbaar was.
Helemaal naar Brabant gereisd om Wakefull of the fairytale ranch te bekijken, en alsof hij ons hoorde aankomen stond hij als een bink in z'n stal zich zelf te showen
Mijn fokdoel met dit veulentje is om luxer als Coletta te fokken en met wat meer pit, ik denk dat wakefull haar perfect aanvult op deze aspecten.
Ik ben nog druk in de voorbereidingen om bijvoorbeeld een hulp doos te maken en de juiste bodembedekking te zoeken en natuurlijk het juiste voer om haar mee bij te voeren. Ik vind het allemaal ontzettend spannend maar ik geniet er nu al van om dit wonder te volgen en alles er over te leren.
Coletta zal tegen die tijd ook onder de camera komen, ik hoop dat het te streamen valt maar dit weet ik nog niet
Ik wilde alles bijhouden in een boekje maar ik ben vrij laks in het opschrijven van dingen dus dan maar via bokt 
Tijd om de aanstaande ouders voor te stellen:
Daydream Coletta- in 2016 een 2A premie gehaald - is al vaker moeder geweest.

Wakefull of the Fairytale Ranch- Kampioen bij het NMPRS- een blikvanger!

En samen met de knappert:

Nakomeling die ze samen al hebben:
(r.i.p.
)
Van de andere kan ik geen goede foto vinden..
Ik hoop dat jullie het leuk vinden alle updates te volgend en misschien ook wat tips kunnen geven
Ik ben nieuw op dit gebied maar ik hoop alles heeel snel te leren.. En wat denken jullie wat eruit komt?Groeten,
Else
Wat is het toch een sprookjespony haha
Mag ik vragen hoe de eerste veulen ter overlijden kwam?

de foto is een beetje slecht gemaakt maar voor het idee 

.