In het verleden toch wel meerdere topics gehad over Bizous! De merrie die er zelf voor koos om bij mij te blijven. En vorig jaar heb ik er voor gekozen om haar te laten dekken. Ik heb toen zelfs nog een topic aangemaakt om de juiste hengstkeuze te maken. Dus nogmaals dank voor de mensen die mij hebben geholpen.
Ik heb Bizous vanaf dat ze 4 jaar oud is en we hebben het nodige meegemaakt. Nu heb ik sinds eind 2014 een nieuwe baan en het erg druk. Dus heb ik er voor gekozen Bizous een jaartje uit de sport te halen en een veulen te fokken. Ook omdat bizous een rillerige merrie is en een veulen haar waarschijnlijk goed zou doen in het gedrag.
Ongelooflijk maar waar! Waar ze voorheen zou wegrennen voor een kat heeft ze afgelopen weekend kindjes van 8 jaar op haar rug gehad en ze geeft er niks meer om. Ze hebben haar met zn 3en staan poetsen en ze vond het fantastisch en was helemaal zen! Ik ben hier zo ontzettend blij mee!
Maar ik wordt nog blijer van het veulen wat gaat komen, en ben dan ook heel benieuwd wat het wordt!
Dit is Bizous ( Ungaro x Ferro x Naturel )

En dit is de vader Eye Catcher ( Vivaldi x TCN Partout )

Bizous is op 29 mei uitgerekend: Dit zijn de foto's op dit moment van gisteren:
Zoals jullie kunnen zien heeft ze een aardig buikje!

Ze is niet overbouwd komt door het zand.

Het uier gisteren:

Ik ben heel erg benieuwd welke datum jullie denken dat ze gaat bevallen en welke kleur het wordt. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie gokjes met betrekking tot de kleur. Ik heb voor de kleur en het geslacht een Poll aan gemaakt voor jou gokje met de datum kun je in een reactie plaatsen!
Gokje:
Datum - Kleur - Geslacht _ Bokker
Mijn eigen gokje:
Donkerbruine hengst
ik gok op 2 juni een donkerbruin hengstje