In 2014 is het gelukt alle 3 de merrie's dragend te krijgen.
Hieronder de 3 toppers, en een beetje van hun geschiedenis.
Aller eerst onze oudste merrie Peche.

Peche is een keur merrie van Indoctro x Concorde x Saluut.
M: Sport(dr)/Elite
MM: Prestatie
Ondertussen is deze jonge dame alweer 18 jaar, en heeft bij ons inmiddels 8 veulens gekregen.
Nummer 9 is op komst en doordat het 2 jaar mislukt is waarvan 1 maal verworpen met 8 maand en het jaar er op niet wou met de hengst Van Gogh, nu het over een hele andere boeg gegooid en is ze na 2 cyclussen dragend van:
Triomphe De Muze, Chin Chin x Galoubet A
Peche heeft al vele fijne nakomelingen gebracht die allemaal op niveau mee kunnen draaien, maar ook allemaal vriendelijk van karakter zijn en simpel te rijden.
Peche is uitgerekend 2 Maart, en is de eerste van de drie dames.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als tweede ons 5 jarige Erinna v, een keur merrie van Hamlet x Indoctro x Concorde

M: Keur
MM: Sport (dr)/ Elite
Als enige dochter van Peche hebben we haar aangehouden om op te leiden als springpaard en vervolgens inzetten als fokmerrie als blijkt dat Peche met pensioen gaat.
Maar door haar flitsende start en zeer meewerkende karakter waarbij haar opleiding voorspoedig verloopt hebben we besloten haar 1 tussen jaar te laten dekken om daarna rustig verder te gaan in de sport.
Aanvankelijk zou Erinna ook door Triomphe gedekt worden. Echter wou de stalhouder graag dat wij bij deze merrie een andere hengst gingen gebruiken, en dit beviel ons wel.
Daardoor is er bij de 2e cyclus een switch gemaakt naar Emir R, Colman x Rubert R.
Erinna heeft als datum 17 April
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En als derde ons 6 jarige merrie v Johnson x Nero x Houston.

M: Elite
MM: Keur /Pref
Dayaan heeft inmiddels 2 veulens gehad, haar eerste veulen Hick-Up V (v Metall) is in 2014 door verwezen naar de tweede bezichtiging en haar tweede veulen (v Lord Leatherdale) is kampioen hengstveulens in Harich geworden.
Afgelopen jaar heb ik haar laten dekken door Fairytale v Lord Leatherdale, en ik ben heel erg benieuwd naar dit aankomende veulen.
Dayaan is uitgerekend 19 April
Zo dit zijn ons 3 toppers, mochten jullie nog suggestie's hebben voor een naam zie ik ze graag voorbij komen wat K is tot nu toe nog echt een K letter
Ik volg ook!