Het is alsof het zo had moeten zijn, op de NMPRS merrie keuring zagen we haar staan en wauw ze viel echt op tussen alle pony's. Een aantal dagen later zagen we haar op internet te koop staan en uiteindelijk is ze vorige week gebracht
Kimy is drachtig gescand van de cremello hengst Marschall Blue Eyes en uitgerekend op 7 april!
Kimy: 4 jaar, 90 cm, zilverappel snowflake schabrakbont, ingeschreven bij het NMPRS en NAS.

Gedekt door: Marschall blue eyes, 92 cm, cremello, voor het leven goedgekeurd bij het NMPRS.

We zijn echt ontzettend benieuwd naar deze combinatie! Ook qua kleur is er veel mogelijk:
32.81%- Silver Buckskin
32.81%- Buckskin
25.00%- Palomino
4.69% - Smoky Black
4.69% - Silver Smoky Black
Deze kleuren zijn berekend zonder appaloosa kenmerken, dus eigenlijk zou je achter elke kleur ook nog appaloosa kunnen zetten, aangezien Kimy dat mee zou kunnen geven!
Maar het belangrijkste is natuurlijk een goede dracht en daarna een gezond veulen
Thuis heb ik een agenda gekocht waar ik elke week een foto in plak die ik dan maak. In heb begin is er natuurlijk niet veel verandering te zien, maar op het einde is het wel erg leuk om terug te kunnen kijken. Daarnaast is het toch ook wel erg leuk als er hier mensen volgen die met je mee afwachten en kletsen.
Je mag natuurlijk een gokje wagen qua kleur en datum!
Dat lijkt me echt heel gaaf!
Maar inderdaad, zolang het maar gezond is! Leuk trouwens dat onze merries allebei in april uitgerekend zijn, gaan ze een beetje gelijk op. Leuk om te vergelijken
Ik gok 8 april (mijn verjaardag), een palomino merrie!! 

Ik ben erg benieuwd of dit kom door de dracht of dat ze altijd zo is.