In november hebben we voor mijn stiefzusje (Eline_Dance op bokt) een leerpony gekocht waar ze lekker op kon stappen en wegrijden. Dit kan ook allemaal.
Nu had ik al een tijdje in mijn hoofd van wat krijgt ze toch een rare buik, nou toch maar even de dierenarts erbij gehaald en ja drachtig! Wat een verrassing haha. Daar stonden we eigenlijk helemaal niet op te wachten maar ooooh wat leuk!
Sendie is een 17 jarige vos merrie van 156cm. Ze stamt af van de Arabisch volbloed hengst Scapino BB ox.
Hierbij een foto van vandaag ze krijgt al een aardige buik!

Nou de vorige eigenaren opgebeld en die hebben ook een hengst. De 3 jarige appaloosa hengst Dylano (v. Gribaldi) hij meet nu 160cm
Deze is waarschijnlijk een keer ontsnapt en toen hebben ze plezier met elkaar gehad haha.

We hebben nooit eerder een veulen gehad dus dit is voor ons zelf ook een hele nieuwe ervaring! En we zijn super benieuwd wat er uit gaat komen. De dierenarts vertelde ons dat het nog een maand zou kunnen duren maar ook 2 of maximaal 3.
Als er mensen het leuk vinden om het topic te volgen zal ik hier elke keer wat foto's plaatsen!
Ik volg ook.