Nietsvermoedend zag ik haar buik groeien en dacht ik dat het een wormenbuikje was.
Na enkele ontwormingskuren en maanden werd het toch wel duidelijk dat er iets anders in haar buik zat

Ik open nu pas een volgtopic omdat ik enkele dagen geleden echt bevestiging heb gehad, ik heb het kleine ding namelijk zien schoppen
Helaas heb ik geen idee wie of wat de vader zou kunnen zijn, de vorige eigenaar heeft hierover ook erg weinig te zeggen

Op de advertentiefoto's stond ze samen met een palomino pony en aangezien de man had gezegd dat hij een palomino hengstje had laten overkomen van Groot-Brittannië, hoop ik stiekem dat dit de vader is
Ik ben erg benieuwd naar wat er uit zal komen en ik hoop dat alles goed gaat. Het is namelijk erg lastig met mijn studie en ik ben nu ook verhuisd waardoor ik verder van de pony's woon.
Daarnaast heb ik natuurlijk geen flauw idee voor wanneer het zal zijn...
Dus ik vrees dat als er enige tekenen zijn van een naderende bevalling, dat ik gewoon mijn tentje in de wei op zet
Een beetje info over Brownie:
Ivonne (ik vind het echt een verschrikkelijke naam, dus ik heb haar maar omgedoopt tot Brownie)
11/05/2013
v. Vlonderzicht's Harm
Ik heb zelf een gokje gedaan op 22 april (beetje naar andere topics gekeken en vergeleken), maar hoe ze nu evolueert denk ik toch dat het iets langer zal duren.
Gokjes zijn zeker welkom!
Hier enkele foto's van mevrouw:
Van in de winter

Maart

1,5 week geleden

Enkele dagen geleden

Haar uier lijkt een beetje gekrompen te zijn helaas, dus ik vind het erg moeilijk in te schatten hoe ver ze al staat