In 2024 verwachten we twee veulentjes.
Als eerste begin maart. 7 april voor het laatst gedekt.
Wild Thing V mijn Jazz x Juventus, Z dressuur merrie. Dit zal haar laatste veulentje worden. Ik hoop dat alles goed gaat verlopen na alle pech wat we hebben gehad met haar. Ze is afgelopen jaar haar veulentje verloren, uiteraard heb ik wild Thing laten onderzoeken en een extra biopt laten afnemen. Alles was zeer goed en was gelijk mooi drachtig van de eerste keer.
Ze is drachtig van onze eigen cremello hengst White Dream GF.

Daarna Volgt Liezella in april. Als laatste gedekt op 17 mei.
Liezella is voor mij bijzonder, dochter van mijn overleden hengst Formidable. Heeft een geweldig karakter en mooi vrij bloed.
Liezella is ster merrie bij het NRPS. Van Formidable x Hofnar x Rogier.
Nu heeft ze een geweldig merrie veulen aan de voet van Nashville star.
Ze is nu drachtig van de jonge talentvolle hengst Du Monde. Du monde is van Desperados uit een fidertanz merrie. Mooi Duits bloed, waardoor het veulen ook mooi vrij blijft van Jazz, krack c en ferro bloed.

Formidable de vader van oa Liezella en mijn andere merries Nigrante, Odilia en Rosareina heb ik zelf tot het zzzwaar dressuur gereden. Helaas veel te vroeg gegaan.

White Dream GF waar wild Thing een veulen van verwacht is van onszelf. Hij is Oldenburg gefokt en één van de weinige in Europa met deze zeldzame kleur in de sportpaarden fokkerij.
Als jullie het leuk vinden kan ik van hem ook veulens delen.