Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Al_Zawraa schreef:Ff ego, Rakizah is net gescand (oa). Baarmoeder lijkt drachtig, geel lichaam, maar geen vruchtje te vinden.. Gescand op dag 15. Ze stond wel erg te knijpen en te wiebelen, dus hielp ook niet erg. We gaan woensdag of donderdag nog een keer scannen.
Hier mensen ervaring met zo'n situatie? Hoe groot is de kans dat het vruchtje verstopt zit? Of is de kans groter dat ze heel kort drachtig geweest is en het nu afgebroken is/ wordt?
Uiteraard weten we woensdag/ donderdag meer, maar bij deze merrie moeten nog flinke beslissingen gemaakt worden op basis van wel of niet drachtig, dus ik schat graag mijn kansen alvast een beetje in
nieky1993 schreef:Sparkyy Welkom. Mooie combi weer. Welke kleur kansen heb je met deze hengst? Hopelijk blijft het ene vruchtje zitten.
*
Ladygiroc schreef:Ik lees weer mensen die van de wachtbank gevallen zijn en wachten op de hartjes echo, gefeliciteerd!
Vraagje, met KI, betaal je per keer inseminatie of betaal je gewoon 1 vast bedrag voor dracht?
Mijn merrie staat sinds dinsdag bij de hengst en is voorlopig bijna of om de dag gedekt. Betaal 1 vast bedrag, vandaar dat ik het me afvroeg.
jazzejam schreef:Meganvr succes met dekken van beide merries. Leuke actie ook van de fjordwelke hengsten ga je gebruiken?