Weet niet of meer mensen het geven, ik geef equifirst. Vind het nog steeds wel duur, maar goed ze doet het er goed op! Mooi bijgekomen en ze eet ze ook goed. Die van mij is een moeilijke eter.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corinadrenth schreef:shadow33 schreef:Gefeliciteerd Jennyk en liekeotter! Toepasselijke naam cappuchino![]()
Hier voer ik ze merriebrok van pavo bij. Helaas wel schreeuwend duur geworden het laatste jaar, maarja ze doen het er goed uit, dus blijf er toch maar bij. Met de basisbrok ben ik wel over gegaan naar action quality. Tot nu toe zijn ze goed op gewicht.
Waarom voer je dan ook geen merrie brok van action? Dat scheelt zoveel en is beter
Happy_Hippie schreef:Hebben nu luzerne gehaald van Hertog (als ik het goed zeg).
En slobber gaan we ook iets verhogen krijgt ze elke avond, ook gaan we de merriebrok verhogen van 1kg naar 1,5/2kg
baudyh schreef:Happy_Hippie schreef:Hebben nu luzerne gehaald van Hertog (als ik het goed zeg).
En slobber gaan we ook iets verhogen krijgt ze elke avond, ook gaan we de merriebrok verhogen van 1kg naar 1,5/2kg
Je equifirst slobber verhogen heeft geen zin.
Je hebt echt hooi vervangers nodig.
Bv subli seniores priores of een grasbrok. Denk aan fibre beet of nuggets van Pavo
Action Quality senior en herstel slobber vind ik een hele fijne.
Hoe groot is je paard want voor een groot paard aan het einde van de dracht is 1,5/2 kg nog wat weinig.
tjakka123 schreef:Nicky1963 - is je merrie nu 309 dagen of nog 11 dagen tot uitgerekende datum? Wel vroeg of lijkt dat zo? Tepels staan ook echt al naar beneden.