Vandaag de geitjes maar gescheiden. Ook al zijn ze vaak lief voor elkaar, ik merkte ook ruzies en prikkende horens naar Elsa’s achterste voor het beste ligplekje. Aurevoir is ook de baas, en ik wil nu niet zo graag lamsbrochettes ‘s ochtends in de stal vinden.
Ik weet wanneer de bok erbij is gegaan, dat is nu 159 dagen geleden. Ik had toen de indruk dat ze al snel rits waren, maar ze blèren altijd nogal veel als ik er ben . Ze hebben ook al flink uier.
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-21 22:26
Ik hoop dat ze vandaag even hun kleintjes hebben afgebakken
Oh ik volg veel te laat zeker de Trixie foto's in het begin heeft mij weer doen smelten. Die heeft mij mij echt een snaartje geraakt.. Ik heb gezworen dat er nooit meer iets kleins komt bij mij op stal (ontsnappen, HB gevoeligheid, niet passende hekwerken, etc etce) maar Trixie pffffff ik moet echt nog steeds op mijn handen blijven zitten....
Mer, Trixie is echt zo schattig he... Ze was misschien een ongelukje, maar ik had ze al meermaals kunnen verkopen
Hier heb ik nog nooit last gehad van HB. Ja 1x jaren terug, maar dat was mijn eigen stomme fout juist om goed te willen doen. Ontsnappen tot hiertoe ook niet. Mar domein is rondom wel schapenGaas en ook de verharding schapengaas met 3 lagen planken. De weideverdeling met 4 lagen stroomdraad en de stroom moet ook echt op staan of ze hebben het door, haha!