Ik zal ze toch maar eens beginnen opsluiten in de nacht en de camera aanzetten.
Ze houdt ook vaak haar staart af, zwiept. En is heel meegaand en kroelerig. Maar dat kan er ook aan liggen dat ze elke dag helemaal vertroeteld en verwend wordt door 2 meisjes
Domino_2006
Geplaatst: 06-02-21 19:17
Yes. Ik ga dit jaar ook weer onder mijn meeleessteen.
Patty's uiertje doet heel stilletjes een klein beetje verder Vandaag viel op dat haar buik ook lager gaat hangen. Naast haar billen wordt het ook een beetje zachter.
Ik ga een van de dagen eens bellen om het hengstje voor dit seizoen op te gaan halen. Ipv merries wegbrengen, komt er dit jaar een hengstje logeren Heel spannend, ik ben heel enthousiast!
Hè bah, wat jammer van Bambi... Maar zij had het ook zwaar afgelopen jaar met de baby aan de voet toch? Was zij niet degen waarvan je toen dacht dat ze het eigenlijk al verloren had? Blijf verdrietig natuurlijk, hopelijk haal je uit die gedachten wat troost!
Balte
Geplaatst: 20-02-21 19:05
Fan van Patti, wel aparte combi zo Welsh x mini.
Bij de foto en je uitleg van Bambi dacht ik al van mm, zou dat niet gewoon een hooibuik zijn, jammer dat het zo was.
Je twee kleine "bleekscheetjes" zijn inderdaad super schattig enneuh, ik ben nog altijd kandidaat om een Ouessant ooilammetje te kopen he