Ik kom niet zo heel vaak meer op bokt, maar ga toch mijn best doen om je te volgen hier, altijd leuk om veulentjes bij andere fokkers ook mee te volgen. Veel succes met de bevallingen, wordt weer spannend.
Leuk dat jullie ook volgen Vanessa, Luca en Zamora!
Vandaag werd Suus weer eens goed geknuffeld. En dat lieve karakter wordt goed vererfd. Ook Rosette is een kroelkous! Hopelijk het aankomende veulentje ook. Ik hoop dat het niet Suus haar huidige humeur meekrijgt. Suus vreet alle pony's die te dichtbij komen wanneer ZIJ geniet van HAAR quality time met huid en haar op. Niemand is veilig Dat had ze vorige dracht niet.
Zo moeder Zo dochter
En dat geldt niet alleen voor de paardjes
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-21 19:33
Halloooo vrouwtje. Breng mijn bak zwangerschapsvoer maar.
Je pluizebolletjes komen niets te kort aan knuffels zo te zien
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-21 20:18
Jaaaa, ze worden nu wel vertroeteld op deze plek nodigt nu ook veel meer uit om meer tijd met ze door te brengen tegenover op mijn oude weiland.
Lonneke Suus Bambi
Ze staan er nu vrolijk op, maar jonges jonges. Het zijn echte Pregzilla's dit jaar zeg... Behalve Bambi. Die is altijd zoet. Al komt die ook meer voor zichzelf op dan anders
Hier zijn mijn geitjes Aurevoir, Perlette en Elsa Dit is de bok Adieu
Mijn Ouessantschaapjes Colette, Jeanneke, Françine, Chantal, Bonnie en Cookie. Geen idee hoeveel lammetjes we verwachten. Een ram van een kennis is er 2 maanden bij komen lopen.
Waren ze voorgaande jaren wel lief? En wat voor geslacht poepte ze toen uit?!
Oh, en vorderen de tietjes al?!!!
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-21 20:37
Oei oei, nog meer slotjes op de poort dus
Vorig jaar kregen Suus en Bambi een merrie. Toen waren ze heel lief en zoet. Lonneke is maiden. Dus ik ga op allemaal hengsten gokken. Alhoewel het hoge Teven-gehalte ook op een overdosis oestrogeen kan wijzen natuurlijk
Ja zeg. Patty's tietjes... Vandaag ineens weer bijna niets meer Ik wil het bij Patty gewoon achter de rug hebben gezien ik geen datum weet, voor ik weer maanden zit te waken dan hebben we het maar gehad!
Laatst bijgewerkt door Knolselder op 30-01-21 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt
lailapri
Geplaatst: 30-01-21 20:38
je bok is echt gaaf, wat een sik!
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-21 20:39
Lailapori, hij kreeg in december inderdaad de bijnaam Sinterklaas
Ik zal mij ook eens melden. Heb je eerdere topic ( deels gevolgd) en vind ze echt allemaal zo aandoenlijk. De ene ziet er nog liever en pluiziger uit dan de ander. Ik hoop dat Patty je niet lang laat wachten. Al zal baby gezien de kou vast nog even willen blijven zitten.