Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lolaliza

Berichten: 295
Geregistreerd: 04-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 17:21

Wow wat een doorzetter ben je ..top respect!!!
Heb zelf ook een Ustinov gehad en herken veel van de karaktertrekken van je merrie
Veel succes nog

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 17:30

Wauw wat knap van je hoe je hebt doorgezet en wat een knappe merrie. Ik volg ook mee :D

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 09:19

Bedankt allebei! <3 Wat leuk dat je ook een Ustinov hebt gehad Lolaliza, je ziet ze jammer genoeg niet zo vaak voorbij komen.

JanineLe
Berichten: 6
Geregistreerd: 03-04-19

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 13:58

Wauw! Wat een prachtig dier!
Ben je toevallig wel eens in Kloosterburen gestart? Ze lijkt erg op een paard die ik daar wel heb gezien, en de naam volgens mij ook... Maar kan het ook mis hebben.
En ik volg zeker mee :-)

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 15:34

Dankjewel! Dat klopt, daar hebben we vorig jaar een paar wedstrijden gestart! Fijne, kleine locatie. :j Hebben we tegen elkaar gereden?

JanineLe
Berichten: 6
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 16:11

Imaginaerum schreef:
Dankjewel! Dat klopt, daar hebben we vorig jaar een paar wedstrijden gestart! Fijne, kleine locatie. :j Hebben we tegen elkaar gereden?


Ah wat leuk, vond haar toen ook al zo knap! Nee, ik ben daar lid en kom wel regelmatig daar kijken bij wedstrijden etc.

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-20 21:17

Misschien wel leuk om te delen in ons volgtopic, Genève en ik kwamen vandaag in actie op onze clubkampioenschappen. We wonnen de M1 dressuur en waren van alle paardencombinaties in de dressuur ook eerste, daarna moesten we nog een parcours springen. Gen kan megagoed springen en vindt dat heel erg leuk, maar ik vind het doodeng. :') We zijn op minimale hoogte met de minste brokken rondgekomen, dus ook daar de eerste prijs en toen werden we, net als vorig jaar, clubkampioen. *\o/*
Het allerleukste van vandaag was dat mijn lieve dochter ook voor het eerst meedeed aan de bixie op één van de shetlanders van stal. Ze is nog maar vier jaar oud, heeft nog wat moeite met lichtrijden en de teugels vasthouden, maar ze heeft heel goed haar best gedaan en ik ben erg trots op haar. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 03:39

Hee wat tof zeg!
Echt super!

miereneter

Berichten: 2533
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 08:51

Wat een mooi paard! Haar moeder is ook imposant. Respect voor hoe hard jij hebt gewerkt om alle ballen hoog te houden. Leuk om te lezen dat je alles zo goed op de rit hebt nu. En een dochter die ook al in het zadel zit, superleuk. Ik volg, benieuwd naar de 2.0!

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 09:21

Wat een prachtige merrie! En een mooi combinatie. Ik vind haar moeder ook zeer aansprekend. Uit zulke lijnen moet toch een fantastisch mooi veulen uit komen. En wat leuk om je paardenhobby zo te kunnen delen met je dochter.

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 10:04

Bedankt! <3

Carienke is echt imposant inderdaad, die is een slagje groter en langer gelijnd, meer "paard" en beweegt ook met wat meer knie dan haar dochter. Ik denk dat ze in de dressuurring ook niet zou misstaan (dat mag ik vast niet zeggen van Brigitte :D ~~}> ).
Ustinov heeft haar dochter wat kleiner en pony-achtiger gemaakt. Daardoor heeft mijn black beauty dan wel weer zo'n schattig ponykoppie gekregen. <3

Nog wat foto's van mama Carienke, de oma van black beauty 2.0. :D (Uiteraard met toestemming geplaatst)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 12:12

Gaaf lijntje zo. Oma is ook erg mooi <3

En gefeliciteerd, echt een top prestatie zeg *\o/* Ik ben jaloers, ik wil graag ook een paard dat graag en mega goed kan springen :') (en natuurlijk ook leuk meekomt in de dressuur, blijf een dressuurprikker maar spring en cross ook graag) En van je dochtertje ook heel knap, echt super schattig.

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 20:32

Gaaf hoor :D ook van je dochter :D

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 12:57

Urosa: misschien kun je het halfbroertje of halfzusje van mijn black beauty wel gaan kopen, die wordt volledig springgefokt. :D *D Dressuren kunnen ze in dit lijntje ook wel.

Mijn dochter vindt het helemaal leuk dat er mensen op mama's laptop zeggen dat ze het goed heeft gedaan. *\o/*

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 14:38

Jeetje wat een verhaal! Petje af! Kan me helemaal vinden in de keuze voor Desperado, ik duim met jullie mee!

Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 14:52

Ook hier een stip! Wat een mooi verhaal zit erachter zeg. Wat heerlijk ook dat je dochter de liefde voor de paarden met je deelt! <3

ZarahZoe

Berichten: 56
Geregistreerd: 17-10-14
Woonplaats: Groningen

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 15:15

Wat leuk dat ze drachtig is!! Ik volg mee *\o/*

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 16:17

Imaginaerum schreef:
Urosa: misschien kun je het halfbroertje of halfzusje van mijn black beauty wel gaan kopen, die wordt volledig springgefokt. :D *D Dressuren kunnen ze in dit lijntje ook wel.

Mijn dochter vindt het helemaal leuk dat er mensen op mama's laptop zeggen dat ze het goed heeft gedaan. *\o/*

Heb nu helaas nog geen budget weer voor een eigen paard, maar wie weet wat later :D

Ah lief van je dochtertje <3

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 21:25

Thanks, wat leuk dat jullie komen volgen! <3

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-20 09:59

Dag 100! *\o/* Ik zal straks even een buikfoto maken, maar eerst natuurlijk een ander plaatje.. Het veulen is vandaag zo groot als een kitten!


Afbeelding

Nog 240 dagen te gaan. :D

Anoniem

Re: Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:03

Haha geweldig! :D

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:09

Jeetje wat groeit zo'n veulen hard! Moet natuurlijk ook wel aangezien ze er al best groot eruit komen maar was me er nooit zo bewust van :')

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-20 13:59

En hier is dan de 100-dagenbuikfoto!
Afbeelding

Ter vergelijking, dit is op 50 dagen.
Afbeelding

We laten aanstaande woensdag nog even een echo maken voor de zekerheid en voor de gustregeling, maar als ik deze foto's zo zie, dan zie ik al een aardige buik verschijnen.. :P Of ze vreet gewoon teveel gras. :')

Brigitte_D
Berichten: 684
Geregistreerd: 29-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 14:02

Whaaaah geweldig dat ze nu al zo dik is, het is net d'r moeder, die is ook al zo mega geworden :')

Imaginaerum
Berichten: 3711
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-20 13:49

Zwaarlijvigheid zit in de familie. :') Van harte gefeliciteerd met het kloppende hartje van het veulen van Carienke, trouwens!

Knappe Gen mocht vandaag mee op wedstrijd, voor het eerst in het M1. Er is nog zoveel te verbeteren, maar ik wilde graag nog een poging wagen om een winstpunt te rijden voor ze te dik wordt. :o Dat lukte, en ze won ook een prijs. We waren zelfs 1e van de M1 in de tweede proef, maar jammer genoeg moesten we ook tegen het M2. :D Ik vond het vandaag fijn dat ik merk dat ik steeds bewuster blijf voelen en rijden in de proeven en dat ik zonder stress beide proeven uit het hoofd kon rijden, en natuurlijk dat mijn lieve merrie goed haar best deed!

Afbeelding

We gaan nu eerst even onze jaarlijkse gezondsheidschecks (inenten, tandarts, zadelmaker en fysiotherapeut) doen en dan weer lekker dooroefenen zolang het nog kan. :)