In de ban van Pjotr (NAS - stokmaat 1,21 - Valk panterbont)

"De bloementjes en de bijtjes"
Geen opstapje nodig voor knappe Pjotr!

Na het geslaagde en prachtige merrieveulen van dit jaar,
heb ik Khaleesi opnieuw laten dekken door Pjotr.
Wederom alleen maar lof over de hengstenhouder (Manda hier op Bokt) voor de goede zorgen!
Het was eerst de bedoeling om Dany aan te houden, maar omdat ze geen Appaloosa kenmerken vertoonde en ook geen verdunning had is ze voor ons ongeschikt voor de toekomstige fok plannen.
Ze heeft een fijn karakter een prachtige bouw en geweldige gangen, maar ik heb geen plek voor 2 veulens van Khaleesi. Ze had al snel een heel erg fijn huisje gevonden en als ze 8 maanden is (december) dan gaat ze naar haar nieuwe stekje

Hierbij het vorige topic waarin Clearwater's Daenerys aka Dany geboren is:
[KS-MK] Kleurbommetje (NRPS x NAS) verwacht April 2015!
De kleurkansen voor dit jaar zijn iets veranderd, ik heb Dany namelijk op kleur laten testen en ze was Homozygoot AA wat dus betekent dat zowel moeder als vader Agouti dragen.
14.06% - Buckskin Appaloosa
14.06% - Buckskin
14.06% - Bay Appaloosa
14.06% - Bay
6.25% - Red (Chestnut/Sorrel) Appaloosa
6.25% - Red (Chestnut/Sorrel)
6.25% - Palomino Appaloosa
6.25% - Palomino
4.69% - Black
4.69% - Smoky Black Appaloosa
4.69% - Smoky Black
4.69% - Black Appaloosa
Daarbij is er ook nog een kans op sooty

Ik hoop natuurlijk dat het veulen gezond is dat staat op nummer 1!
maar daarnaast hoop ik op een merrie zodat ik haar zelf aan kan houden
en het liefst valk met of zonder stippen of palomino met of zonder stippen
en eigenlijk zijn alle stippen goed, ongeacht kleur.
We hopen in ieder geval op een bijzonder kleurtje zodat het veulen ook in ons fok plan past.
Over de bouw en de aanvullingen hoeven wij ons geen zorgen te maken, want Pjotr en Khaleesi matchen erg goed bij elkaar en vullen elkaar mooi aan met de verbeteringen.
Het is de bedoeling om maand tot maand foto's te plaatsen van Khaleesi zodat iedereen mee kan genieten van haar groei en ontwikkelingen

Ze is vandaag precies 100 dagen drachtig en uitgerekend op 14 mei 2016
Wie volgt er gezellig mee met ons?

Fokken blijft gokken, dus wat denken jullie wat de kleur en het geslacht zal worden?

Namen ben ik ook nog niet helemaal over uit, maar het moet in ieder geval een naam worden die voorkomt in Game Of Thrones

Ik verloot een leuk kleinigheidje onder wie de Datum - Kleur - Geslacht goed gokken