Elegance:

x
Venco:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben benieuwd. ik vind de combi erg leuk en ik denk dat er wel eens een bonte fjordekleur uit zal komen
jouw merrie is al wat verder dan de mijne, die wordt op de 26e gescand en zal dan 42 dagen zijn als het goed is. op naar onze kruisingen!
is dit haar eerste veulen?
de mijne staat alleen in mn profiel. 
set_elkol schreef:leuk! ik heb al in andere topics gereageerd, maar merk jij ook wat aan haar gedrag?ben benieuwd. ik vind de combi erg leuk en ik denk dat er wel eens een bonte fjordekleur uit zal komen
jouw merrie is al wat verder dan de mijne, die wordt op de 26e gescand en zal dan 42 dagen zijn als het goed is. op naar onze kruisingen!
is dit haar eerste veulen?
we hebben trouwens hetzelfde soort ticker gekozende mijne staat alleen in mn profiel.
Ja ze is echt heel aanhankelijk! Is ze normaal ook wel maar nu is het nog erger
Dit is haar eerste veulen ja
Elegance zou donderdag gescant worden maar de scanner was kapot ofzo, dus heeft ze haar opgevoeld maar dat lukte totaal niet, Elegance spande haar darm teveel aan. Maar we gaan er van uit dat ze nog drachtig is omdat ze dus nog zo aanhankelijk is.
en toch ben ik heel benieuwd naar de scan! volgens mij kan je dan ook het hartje horen. wel leuk dat we een klein beetje gelijk op gaan, ben jij ook uitgegaan van 340 dagen dracht? volgens mij niet he want Set is nu 33 dagen ver en dat is maar 9 dagen minder, maar qua uitgerekende datum 14 dagen verschil haha. jij gaat uit van 335, iedereen doet dat weer anders volgens mij. na mijn 42 dagen-scan ga ik ook een keer een volgtopic aanmaken
ik heb dus 340 dagen gerekend, jij 335
(dat moet wel als je onze data vergelijkt!) maar 335 wordt ook heel vaak gedaan, is inderdaad 11 maanden. Ik kan me voorstellen dat je een scan nog overweegt hoor
Ik maak me ook veel te druk haha dan denk ik oh god straks is ze ineens niet meer drachtig. Ze wordt in februari geënt dus tussen 26 augustus en februari ga ik denk ik niks ondernemen, misschien laat ik in feb nog even checken
) halsteralarm zou ik het liefst huren dan, maar ik denk dat ik het helemaal zonder ga doen. Ze staat bij mijn ouders dus dan zou ik daar slapen tijdens het waken, ik denk dat ik gewoon om vaste tijden uit bed ga dan
Maar ik wil tegen die tijd wel een linkje online zetten zodat iedereen haar kan zien
Ja ik ga regelmatig update's plaatsen!