Hier mijn fototopic voor de sponsor wedstrijd.

Ik ben Daisy Beisenherz & samen met mijn paard Parotti rijd ik Z2 dressuur. Ik ben 19 jaar en mijn paard is 16 jaartjes jong.
Hoe het allemaal begon met mij en mijn super topper Parotti aka Pino.
Ik weet het nog goed, 9 jaar geleden kochten we een paard aan voor mijn zus, zodat we onze pony niet meer hoefde te delen. Ik heb hem een enkele keer gereden, maar het was het paard van mijn zus & ik was eigenlijk te klein/jong. Toen ik 16 was kreeg mijn zus het te druk met haar studie. Ik mocht hem eerst bijrijden en dat ging eigenlijk zo goed dat we na een maand een startkaart hadden aangevraagd. Ik weet onze eerste wedstrijd nog heel goed: een uur van te voren zat ik er al op, want ja het is een heethoofd. Eenmaal in de ring werd ik zo zenuwachtig, wat als hij nou niet langs het jury hokje gaat of wat nou als hij gaat rennen. Gelukkig was hij super braaf en zo begon onze wedstrijd carrière gelijk met een 2e plaats en dikke winst. Dit smaakte naar meer. We hebben veel gewonnen en mooie monsterscores gereden van wel dik 70% .Binnen een half jaar waren we Z startgerechtigd. Hartstikke trots natuurlijk, want dit was voor ons beide de allereerste keer.
We gingen hard door het Z1 en ja dan komt het echte zware werk toch om de hoek kijken waaronder de vliegende wissel. Aangezien ik nog nooit een vliegende wissel heb gesprongen en Pino ook niet duurde het lang voordat hij het snapte. Ik leste bij verschillende instructie & volgde verschillende clinics bij onder andere Stephanie Kooijman, Alex van Silfhout & Johan Hamminga. Vorige zomer ben ik een week bij Bartels wezen trainen en kreeg ik les van Imke. Ik les elke maand trouw bij Jenny Schreven en iedere keer gaan we steeds weer kleine stapjes vooruit. Ik heb niet het meest talentvolle paard, maar hij is goud waard. Hij geeft geen 100% maar 200% en elke keer overtreft hij zichzelf weer en ik ben ook ontzettend trots op ons. Hij is erg werkwillig & geeft het uiterste iedere keer weer. Het kan altijd beter en we zijn er nog lang niet, maar ik ben onwijs trots op mijn kanjer & op alles wat we samen bereikt hebben. Dit jaar hebben wij voor de 2e keer mee mogen doen aan de Regionale Rabobank talentendag. Hier hebben we erg mooi commentaar gekregen. Ik hoop dat ik jullie net zo kan laten genieten van mijn toppaard als dat ik doe:

http://www.youtube.com/watch?v=Kas7a4iC5AY
http://www.youtube.com/watch?v=AegIjPSF ... e=youtu.be
Wat is mijn doel?
Mijn doel is om alles uit mijn paard te halen wat er in zit. Om mijzelf te overstijgen. Ik hoop dat we ZZ-licht met winst worden & stiekem hoop ik dat we nog wedstrijden bij de Young-Riders kunnen rijden en hierin 60% kunnen behalen. Ik wil zo ver mogelijk komen in de dressuurtop met mijn knappe Pino.
Waarom wil ik dit Sponsorship winnen?Het zou ontzettend fijn zijn om ondersteuning te krijgen op weg naar de top. Daarbij zijn de producten van PAVO & Trust van ontzettende goede kwaliteit en kunnen mij super helpen bij de trainingen & wedstrijden.
Bedankt voor het kijken & lezen van mijn topic. Het zou erg fijn zijn als jullie een berichtje achterlaten maar houd het wel een beetje aardig.
Liefs,
Daisy Beisenherz
Moderatoropmerking:
Dit topic maakte deel uit van de Pavo-win een sponsorship-actie, zie ook [VN] Win een Wildcard, maak kans op een sponsorship!. Inmiddels is de winnaar van de wildcard bekend, [VN] De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!.