[H] Fotomeeting juli soesterduinen. (2 of 3 juli)

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11744
Geregistreerd: 30-07-04

[H] Fotomeeting juli soesterduinen. (2 of 3 juli)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 14:01

Ik heb nog nooit eerder een fotomeeting georaniseerd of mee gedaan. Dus tips zijn welkom.

En omdat het de eerste keer is doe ik dit keer alleen honden omdat paarden toch met trailer vervoerd moeten worden, en honden dan net wat makkelijker zijn. Zo kan ik kijken of het mij bevalt.

Ik dacht zelf aan 5 honden. Honden dienen onder appel te staan kan jouw hond niet goed met andere honden meld dit dan van te voren zodat we rekening met elkaar kunnen houden.

Het lijkt mij handig om niet tegelijk te doen? Maar in een tijdsvak van half uur?. Al ben je altijd welkom om daarna of ervoor nog een wandeling te maken met je hond.

Ik dacht aan 5 fotografen en 5 honden. Waarom maar 5 omdat het de eerste keer is, en daarom graag wat klein wilt houden.

Datum 2 of 3 juli (of overleg) en tijd in overleg

fotorgaven
1. willeke koopman http://www.paarddansmetmij.nl

honden.
1 Enya von juvenisty (mijn eigen hond, afhankelijk van het weer en anders vraag ik mijn vriend of hij haar wilt ophalen ivm niet in warme auto willen hebben, staat onder appel, is sociaal met honden, maar kan wisselend zijn.

voorbeeld foto's

Afbeelding

Mijn herder Enya.
Afbeelding foto is al wat ouder.

Muiz
Moderator Algemeen

Berichten: 8542
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: [H] Fotomeeting juli soesterduinen. (2 of 3 juli)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 14:56

Ik heb je titel even aangepast naar de geldende richtlijnen voor [FM]FotoMeetings.
Lijkt me leuk om mee te doen maar mijn madam is net loops geworden dus ik weet niet of ze 2/3 juli al weer in een losloopgebied kan :+

plutolover

Berichten: 11744
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-22 08:51

Eventueel kan er ook een andere datum. Kan de titel niet meer aanpassen.