Voor zaterdag 28 mei zou ik graag een fotomeeting organiseren op de Soesterduinen.
Als modellen wil ik zowel paarden als honden uitnodigen. In de ochtendgroep zoek ik 3-4 paardenmodellen en in de middaggroep 3-4 hondenmodellen.

Fjord Jarvik op de Soesterduinen
Schema
- 09.30: Verzamelen ochtendgroep
- 09.45: Vertrek naar locatie
- 10.00 - 11.00: Portretronde
- 11.00 - 12.00: Actie- en/of rijfoto's
- 12.00 - 12.30: Verzamelen middaggroep
- 12.30 - 13.30: Portretronde
- 13.30 - 14.30: Actiefoto's
Aanmelden
Per groep is er ruimte voor 3 tot 4 modellen en 6 tot 8 fotografen. De meeting gaat door wanneer er tenminste 1 fotograaf per model per groep aanwezig is.
Als fotograaf is het mogelijk om ervoor te kiezen om een halve dag aanwezig te zijn, wanneer je bijvoorbeeld liever alleen paarden of alleen honden fotografeert. Geef dit bij aanmelding even aan.
Als model is het mogelijk om meerdere dieren op te geven. Heb je een duo honden die je graag samen houdt? Geen probleem, geef dit wel even aan bij aanmelding!
De modellen worden door de fotografen uitgekozen door middel van stemming.
Bij aanmelding gaan de fotografen akkoord met de afspraak om 2 tot 5 foto's op webformaat per model af te leveren. Meer foto's, of foto's op groot formaat, kunnen altijd nabesteld worden natuurlijk.
Fotografen:
Stuur in een PB de volgende informatie:
Boktnaam || Naam || Fotografienaam || Website, Facebook, Instagram, en/of andere portfoliokanalen
Modellen:
Stuur in een PB de volgende informatie:
Hond of Paard || Boktnaam || Naam || Naam model || Ras & kleur || 3 à 4 foto's

Rhodesian Ridgeback Jua op de Soesterduinen
We spreken af bij de Beaufortlaan in Soest. Hier is een mooie parkeerplaats met voldoende ruimte voor een paar trailers. Omdat het er 's middags druk kan worden, heb ik bewust de paarden in de ochtendgroep gepland.
Voor de Soesterduinen is een penning verplicht voor paarden. Deze kost €6,50 per dag/weekend en is hier te bestellen: https://www.wpeemland.nl/paardenfokvere ... nning.html
Je kan er dan altijd voor kiezen om na de meeting nog een stukje te gaan rijden!
Geen penning bestellen is op eigen risico, de boete is ook voor eigen rekening!
Tot slot...
Ik hoop op een gezellige meeting met veel enthousiaste inzet

Communicatie is belangrijk; vooraf verzamel ik ieders telefoonnummer en zal ik een groepsapp maken. Kun je onverhoopt niet komen, of dreig je te laat te komen? Laat het even weten! Je kunt mij altijd appen of bellen!