Eind oktober, begin november zal het bos van de Appelbergen weer in herfskleuren zijn. Een goed moment om foto's in herfstkleuren te maken! Dit kunnen rijfoto's zijn, standfoto's alleen het paard of samen met je paard.

Wanneer
De datum voor deze meeting is zondag 25 oktober. Mocht het bakken uit de lucht komen vallen, of er maar weinig mensen kunnen, wordt de reservedatum zondag 1 november.
Wie
Iedereen is welkom! Er is geen specifiek thema voor de meeting en eigen ideeën staan vrij. Houdt er wel rekening mee dat het oktober is en het fris kan zijn, dat er ook andere mensen gebruik maken van het bos en het voor iedereen leuk en veilig moet blijven. Losgooien is op deze locatie niet mogelijk.
Opgave
Er kunnen 6 modellen mee en minimaal 6 fotografen. De modellen die mee gaan zijn op volgorde van opgave. Mochten er veel fotografen zich aanmelden, dan ga ik hier een goede verdeling in maken wat betreft ervaring. Eventueel zou er in koppels gefotografeerd kunnen worden, mocht hier belangstelling voor zijn.
Opgeven kan door het invullen van het onderstaande lijstje. Graag alleen het lijstje invullen. De totale lijst houd ik bij.
Opgave model:
Boktnaam:
Echte naam:
Naam paard:
Ras paard:
1 of 2 foto's van het paard:
Evt. ideeën:
Opgave fotograaf:
Boktnaam:
Echte naam:
Website/portfolio:
Ervaring:
In koppels fotograferen: ja/nee
Zelf zou ik graag meedoen met mijn tinkermerrie.
Boktnaam: Chantalla
Echte naam: Chantal
Naam paard: Lilly
Ras paard: Tinker (dus eind oktober weer dikker in het haar)
Foto: http://boktimg.nl/img/m/x9GUtl.jpg
Ideeën: standfoto's, eventueel rijfoto's
Hopelijk zijn er meer mensen die dit leuk lijkt en maken we er een gezellige meeting van!