Het lijkt mij als fotograaf en hondenliefhebber enorm leuk om weer eens een honden fotomeeting te organiseren. Ik vind het vaak erg leuk om het bos en de duinen te kunnen combineren in 1 fotoshoot. Daarom lijkt het Berger bos in Bergen mij een leuke en goed bereikbare locatie. We zullen verzamelen bij de parkeerplaats bij het Ouden Hof en zullen eerst een stukje lopen met de honden 5 a 10 minuten om op de locatie te komen. Zo kunnen de honden eerst hun ei kwijt.
Ik heb nog geen data in mijn hoofd. Ik denk dat het voor de meeste het haalbaarst is om dit te plannen in het weekend. Dit zal doormiddel van een datumprikker geregeld worden.
Dus heb jij een leuke hond die model wilt staan of ben je juist als fotograaf opzoek naar wat portfolio materiaal? Meld je dan zeker aan! Het mooiste is natuurlijk als de hond zonder halsband (liever een halsband dan tuig) kan staan, zodat de foto's echt mooi natuurlijk worden

De meeting gaat alleen door bij voldoende opgave van zowel modellen als fotografen.
Graag aanmelden dmv het lijstje. Ik plaats je dan op de lijst.
Aanmelden fotografen
Bokt naam:
Naam:
Ervaring:
Website/portfolio:
Aanmelden honden
Bokt naam:
Naam baas:
Naam hond:
Ras:
Leeftijd:
Bijzonderheden:
Zonder halsband: ja/nee
Ik ben benieuwd naar de aanmeldingen!
Deze foto is gemaakt op een stukje duinen.