Type omgeving: zee/meer/heide/duinen, interessante suggesties zijn welkom
Locatie: n.o.t.k. (gezien het type locatie ergens in NH, Utrecht of De Hoge Veluwe)
Maand: september
Datum: n.o.t.k. - Ik ga in eerste instantie van een dag in het weekend uit, tenzij de meerderheid voor een andere dag kiest.

Thema & Info
Ik liep al een tijdje met het idee voor dit thema in mijn hoofd en hoop dat er meer mensen zijn die het thema leuk vinden. Een model met klassieke stijlvolle kleding is voor deze shoot belangrijk, dit mag 1900-1950 invloeden hebben zoals in de fotocollage hierboven. Enige ervaring is mooi meegenomen, maar het is vooral belangrijk dat het thema je aanspreekt. Voor de fotografen die zich willen aanmelden is het belangrijk dat je basiskennis en een goede camera + lens hebt (dus geen compact camera's of mobieltjes).
Iemand die het leuk vindt om haar/make-up te doen is uiteraard welkom, al weet ik niet wat de regels zijn i.v.m. Covid-19?
Ik zat te denken aan max. 6 modellen en 6 fotografen? Modellen worden gekozen door de fotografen.
Voldoe jij hieraan en heb je zin om mee te gaan? Geef je op door onderstaand lijstje in te vullen:
Modellen
Boktnaam:
Ervaring:
Kleding: (Welke kleding heb je/of wat zoek je eventueel nog om een look te creëren.)
Foto: (Portret en full body foto, mag in dit topic of via PB)
Voorkeur dag:
Voorkeur locatie:
Fotografen
Boktnaam:
Ervaring:
Voorkeur dag:
Voorkeur locatie:
De lijst quoten is niet nodig, aanmeldingen worden hier bijgehouden: OPGAVE LIJST
Ps Dit is voor mij de eerste fotomeeting via Bokt, dus inbreng van mensen die hier meer ervaring mee hebben is zeer welkom.