Hallo allemaal!

Ik kwam een leuk oud topic tegen die ik graag opnieuw zou willen 'opstarten'. Ik quote even de uitleg;
Heb je leuke concepten/thema’s of series in je hoofd, wil je dit uitwerken met iemand anders maar heb je niemand in je vriendenkring met dezelfde hobby? Is de druk van een ‘grote’ meeting niet wat je wenst? (denk aan aflevertijden van de foto’s, denk aan verplicht geld vragen, tijdrovend etc). Ben je nog onzeker over je continuïteit (nodig bij grote meeting) maar wil je je wel ontwikkelen? (voor beide partijen; zowel als model of als fotografe). Wil je niet weken van tevoren vastleggen en plannen voor een meeting, maar een spontaan idee eens op een avond uitwerken/iets proberen? Wil je niet stad en land afreizen maar een maatje in je omgeving vinden met gelijke ideeën?
Kortom wil je lekker hobbyen en wil je een hobbypartner? Misschien kunnen we in dit topic elkaar vinden. Niet per se om vaste koppels te vormen, maar dat je per concept iemand kan vinden die dat ook een leuk concept vindt!
Om een slotje te voorkomen;
Om dit topic overzichtelijk te houden is het niet de bedoeling hier te gaan kletsen of veel foto's te plaatsen. 1 a 2 voorbeelden zijn voldoende. Wanneer fotograaf en model elkaar gevonden hebben dan graag de verdere communicatie via PB.
Tevens is het net als op heel fotomeeting niet toegestaan om fotoshoots aan te bieden waar geld voor word gevraagd.
Er zijn verder geen 'regels'; geen ervaring of veel ervaring maakt niet uit. Voel je welkom en veel plezier iedereen!