Lees dan eerst even dit topic door voor je besluit om je op te geven:
[FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Data
De datum is nog niet bekend. Dit hangt er van af wanneer het bos het mooiste is. Nu hangen alle bladeren nog prachtig aan de bomen. Verwachting is eind oktober, november
Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat op de datum zal worden genomen door mij, en ik zal dit uiterlijk 1 dag van te voren doen. Het liefste 2 dagen van te voren zodat iedereen ruim op tijd weet of het doorgaat. Maar dit kan ik niet garanderen i.v.m. weersverwachtingen
Locatie is het bos in Oranjewoud nabij Heerenveen. Ik moet er nog even langs om een mooie locatie uit te zoeken

Thema:
Het thema is om in een knaloranje bos te fotograferen. Dit geeft een hele mooie sfeer.
Bokt naam:
Naam:
Losgooien óf rijden :
Naam paard:
Geslacht:
Bijzonderheden :
Foto's:
Modellen:
Opgave kan alleen met een volledig ingevuld lijstje. Opgave betekent niet automatisch garantie op deelname. Er zullen 6 modellen mee gaan en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen (punten geven en de 6 modellen met de meeste punten mogen mee). De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel. Ik neem zelf een pony mee. Dus er kunnen 5 modellen mee.
Fotografen
Er gaan 6 fotografen mee. Er is ruimte voor 12 als we in duo's gaan fotograferen. Heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op via pb en vul onderstaand lijstje volledig in.
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Let op! Opgave is geen garantie voor deelname! Ik kies zelf de fotografen uit en houd hierbij rekening met een gevarieerde groep. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.
Houd rekening met...
- Per model worden er minimaal 7 op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Er worden binnen 3 dagen van elk model een voorproefje geleverd. Dit mag in de app of in dit topic.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
De geselecteerde modellen en fotografen krijgen de informatie over het verzamelpunt, tijden, etc. allemaal via pb/whatsapp. En allemaal ruim op tijd