In augustus-september bloeit de heide weer mooi paars en lijkt het mij gaaf om een fotomeeting op de Ginkelse Heide te organiseren. Het is de eerste fotomeeting die ik ga organiseren dus wil het niet te groot maken. Ik zoek 4 a 5 modellen en maximaal 8 a 10 fotografen.
Waar: Ginkelse heide (Ede, Gelderland)
Wanneer: zondag 18 of zondag 25 augustus, zaterdag 31 augustus of zaterdag 7 september
Hoe laat: rond 10.00 uur.

Het idee is om 4 a 5 plekken (ligt aan aantal modellen) te zoeken op de heide en dat na 20 a 30 minuten de modellen doorschuiven naar de volgende plek. We beginnen met portretfoto’s en na twee fotosessies lassen we een pauze in. Dan kunnen de paarden gezadeld worden voor de rijfoto’s en kunnen de fotografen een van de andere plekken kiezen, dan fotograferen ze niet de hele dag op dezelfde plek. Mocht het warm zijn kan je meteen even wat drinken.
Zoals op de afbeelding te zien is zijn de zandpaden rechttoe rechtaan. Dus de rijfoto’s zullen erop neerkomen dat er wat heen en weer gereden moet worden. Hopelijk is er animo voor! Uiteraard wil ik zelf graag meedoen dus geef mijzelf al op

Modellen graag opgeven in boktnaam- eigen naam – soort pony
1. Pien26 – Pien – Welsh NWR pony
2.
3.
4.
Fotografen graag opgeven in boktnaam – eigen naam- ervaring
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Graag de juiste lijst quoten wanneer je jezelf opgeeft zodat er geen verwarring ontstaat.