[H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:32

Melyoramel, pfoeh dan ben je snel haha, _/-\o_ ik was in mn fotograafspeeljaren echt wel ff bezig met nabewerken.

Ik denk ook niet dat iemand direct foto's verwacht. Eerder binnen 3 a 4 weken na de meeting wat gezien aan foto's oid :) Of naja ik kan niet in ieders hoofd kijken maar dat zouden voor mij redelijke verwachtingen zijn *\o/*

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 21:35

Vealosz schreef:
Volgens mij zie je mij verder toch nergens oordelen? Ik zeg alleen dat ik geen zin heb in eisen en me daardoor ook afmeld. En inderdaad, de sfeer moet goed zijn. Ik weet nu al dat ik me ga ergeren. Dus bij deze, ik meld me definitief af.

Ik heb nog een fulltime baan, huis, en gezin. Als ik dan 50 foto’s moet gaan bewerken ben ik over 2 weken nog niet klaar.


Heel erg jammer dat het zo moet gaan :\

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:37

Het is echt niet zo dat ik binnen een week alle foto’s wil, maar zou het wel leuk vinden om wat foto’s te ontvangen. Ik ben zelf ook fotograaf dus als ik direct foto’s wil dan maak ik ze zelf wel maar daar gaat het niet om. Ik zie het alleen niet zo zitten om uren werk te steken in het wassen föhnen knippen van de hond en dan niks te ontvangen. En vealosz niemand heeft het over 50 foto’s... Daarbij ben je echt niet de enige die een leven heeft naast bokt :) jammer dat het nu zo gaat... als het oa door mijn berichten komt, ze zijn niet zo geschreven als jij ze ontvangen hebt ;)

Melyoramel

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:37

xxwienekexx schreef:
Melyoramel, pfoeh dan ben je snel haha, _/-\o_ ik was in mn fotograafspeeljaren echt wel ff bezig met nabewerken.

Ik denk ook niet dat iemand direct foto's verwacht. Eerder binnen 3 a 4 weken na de meeting wat gezien aan foto's oid :) Of naja ik kan niet in ieders hoofd kijken maar dat zouden voor mij redelijke verwachtingen zijn *\o/*


Meestal ben ik na zo'n meeting zelf ook benieuwd naar de foto's, dus dan ga ik al aan de slag met een eerste selectie en dan nog een selectie voor 2-3 foto's per model en die bewerk ik snel (dan kies ik ook meestal foto's die minder nabewerking nodig hebben).

Die lever ik dan meestal binnen een week, voor zowel mezelf als de modellen leuk om iets van resultaat te zien :P

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:42

Melyoramel schreef:
xxwienekexx schreef:
Melyoramel, pfoeh dan ben je snel haha, _/-\o_ ik was in mn fotograafspeeljaren echt wel ff bezig met nabewerken.

Ik denk ook niet dat iemand direct foto's verwacht. Eerder binnen 3 a 4 weken na de meeting wat gezien aan foto's oid :) Of naja ik kan niet in ieders hoofd kijken maar dat zouden voor mij redelijke verwachtingen zijn *\o/*


Meestal ben ik na zo'n meeting zelf ook benieuwd naar de foto's, dus dan ga ik al aan de slag met een eerste selectie en dan nog een selectie voor 2-3 foto's per model en die bewerk ik snel (dan kies ik ook meestal foto's die minder nabewerking nodig hebben).

Die lever ik dan meestal binnen een week, voor zowel mezelf als de modellen leuk om iets van resultaat te zien :P


Zeker! Zoveel nieuwsgierigheid bij modellen en fotografen na een meeting xD

Vaak kan ik amper wachten maar dat geldt voor iedereen geloof ik. En rustig afwachten is dan t meest handig, maar soms zou je stiekem even mee willen kijken met de resultaten haha xD

De meetings die ik tot nu toe heb gehad waren ook onwijs gezellig en heb met een heel aantal meiden nog steeds onwijs leuk contact. En dat met hele gave foto's (waarvan er natuurlijk een aantal aan de muur moeten haha) is geweldig *\o/*

Melyoramel

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:46

xxwienekexx schreef:
Zeker! Zoveel nieuwsgierigheid bij modellen en fotografen na een meeting xD

Vaak kan ik amper wachten maar dat geldt voor iedereen geloof ik. En rustig afwachten is dan t meest handig, maar soms zou je stiekem even mee willen kijken met de resultaten haha xD

De meetings die ik tot nu toe heb gehad waren ook onwijs gezellig en heb met een heel aantal meiden nog steeds onwijs leuk contact. En dat met hele gave foto's (waarvan er natuurlijk een aantal aan de muur moeten haha) is geweldig *\o/*



Als je er eentje van mij aan de muur hangt dan wil ik daar natuurlijk wel een fotootje van hahah

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 21:50

Wellicht ga ik toch in een ochtend en middaggroep werken en dan ook de fotografen iets wat verdelen... Door al deze berichtjes en sommige missende berichtjes van fotografen heb ik geen overzicht meer in wat wel en wat niet.

Door wat afzeggingen van fotografen is het 'rooster' dan toch alweer anders.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78515
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:53

Vealosz, ik vind het jammer als je nu afhaakt. Wij zijn niet degene die de beslissing maakt, dat is degene die organiseert. Ik weet dat het veel werk voor jullie is om na te bewerken, en ook dat het soms voor komt dat een fotograaf niet tevreden genoeg is over de foto's en er wellicht maar 1 heeft. Ik geef alleen aan wat ik graag zou zien, en eigenlijk wordt dat altijd wel gehaald. Zijn ook altijd weer fotografen die net wel geluk hebben en heel veel mooie hebben en er dan meer leveren.
Ik heb alleen helaas ook meegemaakt dat er geen foto's kwamen van fotografen, zonder reden. En dat vind ik jammer voor modellen die er ook tijd, moeite en geld in investeren (ook mijn auto rijdt helaas nog steeds niet op water -O- ).

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:02

Neonlight schreef:
Vealosz, ik vind het jammer als je nu afhaakt. Wij zijn niet degene die de beslissing maakt, dat is degene die organiseert. Ik weet dat het veel werk voor jullie is om na te bewerken, en ook dat het soms voor komt dat een fotograaf niet tevreden genoeg is over de foto's en er wellicht maar 1 heeft. Ik geef alleen aan wat ik graag zou zien, en eigenlijk wordt dat altijd wel gehaald. Zijn ook altijd weer fotografen die net wel geluk hebben en heel veel mooie hebben en er dan meer leveren.
Ik heb alleen helaas ook meegemaakt dat er geen foto's kwamen van fotografen, zonder reden. En dat vind ik jammer voor modellen die er ook tijd, moeite en geld in investeren (ook mijn auto rijdt helaas nog steeds niet op water -O- ).


Maar dat doet onze auto ook niet, in dat opzicht steken we er evenveel moeite in. Alleen nemen wij dure apparatuur mee ipv onze trouwe viervoeter.

Vind de eis ook niet oké en ga daar zeker niet in mee. Wil je een minimum aantal foto’s staat het vrij een betaalde shoot te boeken :)

Uiteraard is de insteek van iedereen een aantal foto’s te leveren, een aantal verschilt om de reden zoals hierboven genoemd. Ik doe juist mee aan een meeting omdat het vrijblijvend is. In die zin dat ik me geen hele werkdag op de hals haal :+

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:13

Laten we dan gewoon afspreken dat iedereen 1 of 2 foto’s levert.. iedereen steekt er tijd en geld in, en of er nu dure apparatuur meegenomen wordt of een trouwe en kostbare 4 voeter maakt imo geen verschil :)

Suusjepluus

Berichten: 790
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:20

Ik vind het tweede idee met het tijdsschema helemaal prima en fijn uitgewerkt. Maar ik begrijp dat er nog eea wijzigt? Ik pas me graag aan, en heb zin in een leuke ochtend/dag en hoop op een mooie foto voor aan onze fotomuur! En misschien ook nog wel een mooie vergroting in de woonkamer, maar dat zou een bonus zijn :o
Edit: qua hoeveelheid foto's gaat het mij om kwaliteit, niet om kwantiteit. Als er maar 1 leuke foto tussenzit lijkt het me zonde om moeite in een minder leuke foto te steken? Wat mij betreft stuur je de foto's onbewerkt met groot logo en geef ik aan welke foto ik het mooiste vind voor aan de muur. Dan heeft de fotograaf maar 1 foto om echt te bewerken en weet de fotograaf ook nog zeker dat de foto aan de muur komt *-:)

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 22:30

Nogmaals, ik ga geen minimum aan foto's stellen. Dat geld dus ook voor 1 a 2 foto's. Tuurlijk wil ik zelf ook graag zoveel mogelijk foto's, maar weet ook dat we afhankelijk zijn van de fotografen. Wat dan niet is, is dan niet.
Er van uit gaande dat elke fotograaf een foto kan sturen, ga ik er geen minimum aan stellen.

Mocht je daar niet mee uit de voeten kunnen weet ik niet of deze meeting de juiste is voor een ieder hier :)
Wanneer je je daarin niet kan passen hoor ik dat graag

@Suusjepluus, in grote lijnen zal het schema zo blijven, alleen aan het aantal fotograven en welke tijd kan wat verschillen. Maar er zal nooit 40 minuten tussen zitten, hooguit 1 blok van 20 minuten

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:34

2-5 foto’s per model vind ik prima als fotograaf. Schema ziet er goed uit :j

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:45

Flowq schreef:
Nogmaals, ik ga geen minimum aan foto's stellen. Dat geld dus ook voor 1 a 2 foto's. Tuurlijk wil ik zelf ook graag zoveel mogelijk foto's, maar weet ook dat we afhankelijk zijn van de fotografen. Wat dan niet is, is dan niet.
Er van uit gaande dat elke fotograaf een foto kan sturen, ga ik er geen minimum aan stellen.

Mocht je daar niet mee uit de voeten kunnen weet ik niet of deze meeting de juiste is voor een ieder hier :)
Wanneer je je daarin niet kan passen hoor ik dat graag

@Suusjepluus, in grote lijnen zal het schema zo blijven, alleen aan het aantal fotograven en welke tijd kan wat verschillen. Maar er zal nooit 40 minuten tussen zitten, hooguit 1 blok van 20 minuten

Imo mag je toch wel verwachten dat er foto’s geleverd worden en 2 is geen gekke “eis” iedereen steekt er tijd en geld in

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 23:02

Geen gekke eis nee, maar ik wil sowieso geen eis :)

Verder wil ik er wel weer woorden aan vuil maken maar dat doe ik niet... Ik laat het hierbij.

@Amanda, dankjewel!

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:38

Oef even bijgelezen veel berichten.

Over de locatie, die is schitterend, maar de verschillende plekken liggen nogal uit elkaar. Even kijken of we bij een bepaald deel willen blijven (bv waterval en bruggetje)? Ik wil best een keer met de TS naar de locatie om te kijken hoe we het het makkelijkst kunnen indelen?

Ook even kijken voor de modellen, als die langs 7 fotograven moeten, dan hebben ze na nr 4/ 5 echt helemaal geen zin meer. Mss groepjes van twee maken? Ik vind het zelf altijd leuk om te helpen en van elkaar te leren.

Ochtend en middag groep is wat mij betreft prima.

Ik las ook over de foto's en het wel/ niet leveren of een minimum. Ik lever zelf altijd behoorlijk wat foto's. Een minimum is lastig, maar ik kan me wel voorstellen dat de modellen niet komen als ze niets of nauwelijks een foto krijgen. Ik ga ervanuit dat iedereen zijn/ haar best doet en levert wat mogelijk is.

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-18 18:52

Bedankt voor je bericht Sandra! Hoe het schema nu is werken de fotografen inderdaad samen en hoeven de modellen maar 3 of 4 keer een ronde op de foto. Op het einde zijn nog wat gaten die naar wens zijn in te vullen. Zie hieronder.

Samen een keer op voorhand naar sonsbeek is wat mij betreft prima!

Afbeelding

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:14

Top ziet er goed uit!
En natuurlijk iedereen een heel gelukkig nieuwjaar +:)+

Dafness

Berichten: 813
Geregistreerd: 05-02-10

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 01:18

Iedereen de beste wensen.

Ik wil geen spelbreker zijn maar als ik kom wil ik wel graag alle modellen fotografen...

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 14:09

Ik heb er zin in, wel voor eerste keer honden dus ben zenuwachtig of het goed gaat.

Dafness, heb jij veel ervaring? Zou dan ook graag echt wat leren ipv wat lukraak te schieten

En iedereen de beste wensen, en hopelijk voor de honden ook rustig verlopen!

Flowq

Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-19 14:17

@dafness: er kan er op het laatst nog iemand aansluiten bij jou, of jij ben een ander groepje fotografen, dan heb je 5 van de 7 modellen gehad. Zoals eerder aangegeven is het voor de honden niet te doen om 7 rondes op de foto te gaan.

Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar ik kan niet aan ieders behoefte voldoen. Belangrijk dat we ook naar het kunnen van de honden kijken en volgens mij lukt dat goed aan de hand van dit schema.

Dafness

Berichten: 813
Geregistreerd: 05-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 15:51

@karin1994 ben wel eens vaker naar meeting gegaan en heb meerdere shoota gehad maar ben zelf nog steeds lerende. :o Help je verder graag daar waar ik kan.

@Flowq dat kan ik me voorstellen. Alle begrip hier ook voor. Is er nog een overzicht met foto's van alle modellen? Zodat we precies weten welke modelen we voor de lens krijgen en welke niet?

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 19:26

Dafness schreef:
@karin1994 ben wel eens vaker naar meeting gegaan en heb meerdere shoota gehad maar ben zelf nog steeds lerende. :o Help je verder graag daar waar ik kan.

@Flowq dat kan ik me voorstellen. Alle begrip hier ook voor. Is er nog een overzicht met foto's van alle modellen? Zodat we precies weten welke modelen we voor de lens krijgen en welke niet?


Ik heb al contact gehad met flowq hierover, gaat goedkomen:)

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Re: [H] Fotomeeting (middel)grote honden Arnhem/Nijmegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:02

Volgens mij kunnen we met de modellen en fotograven die we hebben ervoor zorgen dat alle modellen bij iedere fotograaf is geweest (zouden 5 rondes zijn, is denk ik net te doen).

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:22

uuhm gaat deze meeting nog door ?
En is d datum idd 3 feb ? als dat zo is kan ik helaas niet maar als er een andere datum is kan ik eventueel mee als fotograaf ben niet beschikbaar vanaf 21 jan en dan 3 weken lang