[P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-18 11:38

zorro schreef:
Hebben alle modellen wel al gereageerd dat ze echt mee gaan? Ik zit in twijfel om de dag nou vrij te houden of niet..


Tot nu toe heb ik nog geen afzeggingen.
Maar je staat eerste reserve, de kans is er absoluut dat je uiteindelijk wel mee kan, kan altijd iets onvoorzien gebeuren (kreupel, ziek etc)
Vorige meeting had ik 7 reserves staan en uiteindelijk konden er 6 van de 7 niet als reserve meegaan en heb ik naast alle reserves nog 2 mensen van buitenaf moeten regelen...

Ik zou het dus wel fijn vinden als reserves zich zo min mogelijk afmelden puur omdat ze reserve staan.
In principe betekend vrijwillig niet vrijblijvend, vandaar ook in de beginpost de mededeling over de opgave.

Het is leuk dat er zoveel mensen opgeven, maar als je weet dat er maar 5 mee gaan, kan je er vanuit gaan dat er een grotere kans aanwezig is om reserve te worden.
Ik schrijf namen van de reserves gewoon op en als je vaker dan 2 x afgezegt (als reserve) voor een meeting die ik organiseer dan hoef je je voor een 3e meeting niet meer op te geven omdat ik dan als organisator niet op je kan vertrouwen dat je dus komt.
Ik heb niet zoveel aan reserves die constant afzeggen zodra ze horen dat ze reserves zijn.
Het klinkt heel erg hard, dat is het misschien ook wel, maar ik wil een mooie en leuke meeting organiseren en ik wil kunnen vertrouwen op de modellen en fotografen die zich opgeven dat ze ook daadwerkelijk komen.

Overigens neem dit niet persoonlijk zorro, dit is meer in het algemeen bedoeld voor alle (reserve)modellen.
Laatst bijgewerkt door kim_1990 op 21-09-18 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:57

Ik vind het niet hard, wel onlogisch. Ik zou eerder de wel uitgekozen modellen aanpakken op afzeggen, niet de reserves. Wij staan reserve, maar ik vind dat we dan ook vrij zijn om af te zeggen en iets anders te gaan doen die dag. Maar goed, jij bent de organisator, dus jou regels natuurlijk.

En ik snap ook dat het irritant is als alles en iedereen afzegt (om welke reden dan ook) en dat jij dan de stress hebt om er alsnog wat van te maken. Voor alle partijen is wat te zeggen.

Ik blijf nog gewoon als reserve staan.

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-18 12:00

zorro schreef:
Ik vind het niet hard, wel onlogisch. Ik zou eerder de wel uitgekozen modellen aanpakken op afzeggen, niet de reserves. Wij staan reserve, maar ik vind dat we dan ook vrij zijn om af te zeggen en iets anders te gaan doen die dag. Maar goed, jij bent de organisator, dus jou regels natuurlijk.

En ik snap ook dat het irritant is als alles en iedereen afzegt (om welke reden dan ook) en dat jij dan de stress hebt om er alsnog wat van te maken. Voor alle partijen is wat te zeggen.

Ik blijf nog gewoon als reserve staan.


Bedankt zorro!
Heel fijn dat je reserve blijft.

Mij is altijd geleerd dat vrijwillig niet vrijblijvend is.
In principe geld het bericht niet alleen voor reserves hoor, ook voor de modellen die mee gaan :j

Het is inderdaad een hoop gedoe als op het laatste moment iemand afzegt en er is geen 1 reservemodel meer te krijgen hahaha.

In ieder geval fijn dat je me snapt en dat je alsnog reserve wilt blijven +:)+

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:05

Ja hoor, sowieso. Ik ben niet zo snel gefrustreerd :') en ik snap je echt heel goed.

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 23:55

Met mij gaat die groepsapp niet lukken Kim, dus als je vlak voor de meeting nog ff verteld hier wat ik allemaal gemist heb, graag :+
(heb nu wel een smartphone maar mn simkaart kan er niet in, ofzo :') Moet dat nog even uitzoeken haha)

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-18 00:33

_l_amanda_l_ schreef:
Met mij gaat die groepsapp niet lukken Kim, dus als je vlak voor de meeting nog ff verteld hier wat ik allemaal gemist heb, graag :+
(heb nu wel een smartphone maar mn simkaart kan er niet in, ofzo :') Moet dat nog even uitzoeken haha)


Dit wist ik al van de vorige meeting nog.
Mocht je je simkaart passend krijgen (meeste smartphones hebben een micro of nano simkaart erin, deze kan je op maat knippen bij een telefoonwinkel) dan ontvang ik alsnog je nummer zodat je mee kan volgen in de groepsapp :j

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 16:08

Nou, hij past wel, hij doet het alleen niet :+ Lang verhaal.
Maar ik redt het ook wel zonder groepsapp :D

susanne_m

Berichten: 961
Geregistreerd: 20-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:23

kim_1990 schreef:
zorro schreef:
Hebben alle modellen wel al gereageerd dat ze echt mee gaan? Ik zit in twijfel om de dag nou vrij te houden of niet..


Tot nu toe heb ik nog geen afzeggingen.
Maar je staat eerste reserve, de kans is er absoluut dat je uiteindelijk wel mee kan, kan altijd iets onvoorzien gebeuren (kreupel, ziek etc)
Vorige meeting had ik 7 reserves staan en uiteindelijk konden er 6 van de 7 niet als reserve meegaan en heb ik naast alle reserves nog 2 mensen van buitenaf moeten regelen...

Ik zou het dus wel fijn vinden als reserves zich zo min mogelijk afmelden puur omdat ze reserve staan.
In principe betekend vrijwillig niet vrijblijvend, vandaar ook in de beginpost de mededeling over de opgave.

Het is leuk dat er zoveel mensen opgeven, maar als je weet dat er maar 5 mee gaan, kan je er vanuit gaan dat er een grotere kans aanwezig is om reserve te worden.
Ik schrijf namen van de reserves gewoon op en als je vaker dan 2 x afgezegt (als reserve) voor een meeting die ik organiseer dan hoef je je voor een 3e meeting niet meer op te geven omdat ik dan als organisator niet op je kan vertrouwen dat je dus komt.
Ik heb niet zoveel aan reserves die constant afzeggen zodra ze horen dat ze reserves zijn.
Het klinkt heel erg hard, dat is het misschien ook wel, maar ik wil een mooie en leuke meeting organiseren en ik wil kunnen vertrouwen op de modellen en fotografen die zich opgeven dat ze ook daadwerkelijk komen.

Overigens neem dit niet persoonlijk zorro, dit is meer in het algemeen bedoeld voor alle (reserve)modellen.


nou weet je dan zal ik wel een gefrustreerde kip zijn, en dan zet je me maar op een zwarte lijst.

Ik heb een merrie met manen tot aan de grond en lekkere dikke sokken, maar bovenalles is ze gewoon een pony en maakt zich ook heel gewoon smerig in de wei.
ik heb sowieso 4 tot 5 dagen van was voorbereiding nodig, elke dag nog een keer extra naar stal voor de poepjes voor de nacht uit de box te halen en ik moet een auto lenen.
dus als ik dan zover op de reservelijst sta, ja dan pas ik.
Schijnbaar vindt men cairny niet leuk genoeg, jammer dan.
ik vind haar wel leuk, en ga dan liever iets doen waarvan ik wel zeker weet dat ik kan deelnemen.

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-18 16:04

Dat is vooral jou keuze susanne, maar dan ga ik dat inderdaad opschrijven voor een volgende meeting.

Ik weet gelukkig wat het is om een bont paard met lange manen te hebben en ondanks dat, is het met een goede shampoo en eventueel dekentje etc ook in 2 wasbeurtjes te doen hoor :Y)

Ik ga je van de reservelijst halen, want ik concludeer uit je bovenstaande bericht dat je geen reserve meer wilt staan dus.

Ik vind het overigens wel grappig dat veel reserves hun reserveplaats meteen zien als: mijn paard is niet leuk genoeg voor anderen.
Even voor de duidelijkheid voor iedereen: elk paard is leuk en uniek op zijn eigen manier. Er zijn 15 (waarvan enkele dubbele ) modellen opgegeven waar fotografen een lastige keuze uit moeten maken, zo zijn er fotografen die het eigenlijk niks uit maakt welk paard er komt, zij vinden alle modellen leuk en uniek, en anderen hebben wel een voorkeur omdat ze bijvoorbeeld al veel modellen met lange manen of fjordenkapsel of shetlander gehad hebben en zij dus bijvoorbeeld zoals nu een voorkeur hebben voor iets aparts qua bont of merrie met veulen.
Het heeft dus niks te maken met dat je paard niet leuk of mooi genoeg is, fotografen komen een dag gratis shooten en ook zij mogen dan dus een voorkeur uitspreken van wat zij nog in hun portfolio willen.

De reservelijst is dus niet omdat je paard niet leuk of mooi genoeg is...het liefste gaan ze allemaal mee, maar zo ervaren ben ik nog niet in het organiseren dat ik dat voor elkaar krijg _O-

Hopelijk is het voor iedereen nu duidelijk, ik wil absoluut geen heks zijn oid, maar zoals ik al zei komt er best wat kijken en regelen van een fotomeeting en bijde vorige waren 7 reserves waarvan uiteindelijk 1 mee kon en daarnaast nog 3 modellen van buitenaf moeten regelen op het allerlaatste moment waardoor de meeting bijna niet door kon gaan, dit wil ik dus absoluut voorkomen en vandaar mijn verzoek om ook als reservemodel graag de dag vrij te houden.

Mijn excuses als ik als een.heks over kwam, dit was niet mijn bedoeling en ook niet de bedoeling om andere mensen een rotgevoel te geven ivm hun positie als reservemodel.

Lisan89

Berichten: 1346
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Noord-Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 08:19

Ik moet helaas afmelden voor de reservelijst, maar niet omdat ik reserve sta, maar omdat even iets anders prioriteit heeft..
Mijn excuses Kim. Want, mijn ervaring na de vorige meeting is dat je echt wel veel kans hebt als je op de reservelijst staat.

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 11:32

Lisan89 schreef:
Ik moet helaas afmelden voor de reservelijst, maar niet omdat ik reserve sta, maar omdat even iets anders prioriteit heeft..
Mijn excuses Kim. Want, mijn ervaring na de vorige meeting is dat je echt wel veel kans hebt als je op de reservelijst staat.


Jammer lisan,

Het staat genoteerd +:)+

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 09:28

Ik baal enorm maar moet helaas afzeggen. Mijn oma viert haar verjaardag, maar dacht omdat de meeting alleen de ochtend is er wel voor kon. Maar mijn ouders willen niet zo laat komen -O-

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-18 11:51

JoycexEnya schreef:
Ik baal enorm maar moet helaas afzeggen. Mijn oma viert haar verjaardag, maar dacht omdat de meeting alleen de ochtend is er wel voor kon. Maar mijn ouders willen niet zo laat komen -O-



Jammer! Was wel heel tof geweest een overall video te hebben van de meeting. Het is niet anders.

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:19

Heeft iedereen er al een beetje zin in? *\o/*
Het is zo stil hier :+

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 14:44

_l_amanda_l_ schreef:
Heeft iedereen er al een beetje zin in? *\o/*
Het is zo stil hier :+


Hahaha, dat komt omdat iedereen in de app mee kletst :Y) de app is vrij actief hahaha...maar voor zover ik begrijp, heeft iedereen er zin in *\o/*

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:56

Ja, da's me te modern hoor :+

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 00:01

_l_amanda_l_ schreef:
Ja, da's me te modern hoor :+


_O- :')

nobje

Berichten: 1744
Geregistreerd: 08-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 11:26

kim_1990 schreef:
_l_amanda_l_ schreef:
Heeft iedereen er al een beetje zin in? *\o/*
Het is zo stil hier :+


Hahaha, dat komt omdat iedereen in de app mee kletst :Y) de app is vrij actief hahaha...maar voor zover ik begrijp, heeft iedereen er zin in *\o/*



Eerlijk gezegd... is het voor de mensen die reserve staan... ook niet zo leuk...
Leuk voor jullie dat het gezellig is in de app.
Maar voor de mensen die reserve staan niet erg motiverend om dat te blijven staan...
Want om regelmatig op zo een overleden pagina te kijken werkt niet erg motiverend....

Desalnietemin hoop dat jullie veel plezier hebben
want ik zag dat het bij ons in Twente wel tot 26 graden kan gaan oplopen met de temerpatuur.
Dus heerlijk weer voor flinke spetterfoto's...
toch wel een beetje een unicum voor oktober.

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 11:36

Ik snap wat je bedoeld nobje.
Dr groepsapp is alleen een heel stuk makkelijker communiceren met elkaar over ideeen en plannen. Via bokt duurt dat allemaal te lang voor je bijv. antwoordt hebt op je vraag wat de fotografen graag willen zien, welk hoofdstel of halster de voorkeur heeft, welke kleding of thema oid.
In de groepsapp gaat het antwoorden veel sneller waardoor modellen optijd hun spul klaar kunnen hebben.

Uiteraard, als de meeting geweest is, worden er wel wat foto's geshowd op bokt in dit topic :j

Mijn telefoon geeft ook 22 graden aan zondag...maar geeft helaas ook regen aan...hoop dat we overdag lekker droog weer hebben en dat pas in de avond de regen valt haha _O-

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:38

Ik ga direct naar de spartelvijver hoor, dames! Ben toch op de fiets.. :))
Dus als jullie mij missen, zit ik op 't bankje op jullie te wachten ;)

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-18 00:20

_l_amanda_l_ schreef:
Ik ga direct naar de spartelvijver hoor, dames! Ben toch op de fiets.. :))
Dus als jullie mij missen, zit ik op 't bankje op jullie te wachten ;)


Helemaal top amanda +:)+
Zijn de hekken dan open of moeten we je eerst van het bankje ophalen? :')

Lisan89

Berichten: 1346
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Noord-Drenthe

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 10:07

Veel plezier vandaag allemaal!
Ik hoop dat de foto's net zo mooi worden als de vorige meeting!

MarloesVtK

Berichten: 189
Geregistreerd: 25-12-12

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 15:12

Nogmaals bedankt voor de gezellige dag!

Hier alvast mijn voorproefje :)

Jaike
Afbeelding

Olivia
Afbeelding

Bjorka
Afbeelding

Fabian
Afbeelding

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-18 15:50

Het was meer dan een geslaagde meeting! Fotografen, modellen en extra helpende handjes, bedankt voor de gezelligheid! +:)+

Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Re: [P] Herfstmeeting 14 oktober appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:10

Een onvergetelijke dag! Bedankt!