foto credit: Marlinda
de fotomeeting zal plaats vinden in de duinen of het strand van Hargen aan Zee op Zondag 22 juli.
De meeting is bedoeld voor honden, alle rassen zijn welkom !!
Let op !! je hond moet los kunnen en goed kunnen luisteren !!
Ik wil uiteindelijk maximaal 4/5 honden mee (even afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen)
Ook wil ik in groepjes van 2 fotograferen dus dat houd in maximaal 10 fotografen.
De fotografen kies ik uit, zodat zowel gevorderde als beginnende fotografen een kans krijgen om mee te gaan. De modellen worden uiteindelijk gekozen door de fotografen
Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's per model binnen een maand na de meeting.
Deze foto's zijn op webformaat en voorzien van logo. Originele bestanden worden NIET gratis weg gegeven. Elke fotograaf rekent daarvoor zijn/haar eigen tarief.
Ook is deelname aan een meeting op eigen risico, zowel voor fotografen als modellen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en zijn/haar eigendommen.
De meeting zal om 19:00 uur starten op het duin/strand van Hargen, half uur voor starttijd verzamelen op de parkeerplaats en vanuit daar gezamenlijk naar het duin/strand.
Wil je je opgeven? Vul dan even onderstaand lijstje in:
Voor de fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaren/beginnend:
Portfolio/website:
Voor de modellen:
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Foto hond(min 2 foto's):
Ik houd zelf de lijst bij van aanmeldingen, ga dus niet quoten, ik voeg je vanzelf toe.