INTO THE WATER

Datum:
Nader te bepalen, ergens in mei of juni. In de loop van de middag verzamelen tot ergens begin avond
Voor wie:
Erg gaan 3 modellen en 6 fotografen mee. Minikatje (model) en ik (fotograaf) gaan sowieso mee. De fotografen worden door ons gekozen, en de modellen door de fotografen.
MOODBOARD
Het idee:
Het thema is Into the water. Eerst zal er gefotografeerd worden in de omgeving er om heen. Daarna zal er in het water gefotografeerd worden. De style zal een beetje boho achtig zijn. Denk aan zwierige jurken in zachte tinten, bloemenkransen enz.
Modellen:
Er gaan 3 modellen mee. Een hiervan is Geeske (minikatje op bokt). Er is dus nog plek voor 2 modellen.
Wanneer je je aanmeld als model is het fijn als je al wat ervaring hebt. Het zullen geen gewaagde foto's worden, maar door het water is er wel meer bloot zichtbaar. Hier moet je dus geen problemen meehebben. Foto's zijn bedoeld voor portfolio's en website's dus het zal netjes blijven!! Maar hou hier wel rekening mee dat je je hier prettig bij voelt!! De minimale leeftijd is 18 jaar
Fotografen:
Er gaan 6 fotografen mee. Ik ben zelf ook fotograaf, dus er is nog plek voor 5 fotografen. We zoeken wat ervaren fotografen. Dit omdat het voor de modellen ook wat bloter is.
Aanmelden:
Aanmelden kan door een pb naar mij te sturen met onderstaande info
Modellen:
Boktnaam | Leeftijd | Ervaring | 2 recente foto's | geef ook even aan als je zelf kleding hebt
Fotografen:
Boktnaam | Fotografienaam | Website | Ervaring
Mocht je het leuk vinden om de visagie voor deze fotomeeting te verzorgen laat het dan ook even weten!
We verwachten van iedereen een actieve bijdrage. Denk aan actief meepraten in het topic!! Ook verwachten we een nette manier van met elkaar omgaan en respect voor elkaar en elkaars spullen.