Gezien er het topic [FM] [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn. animo werd getoond voor een meeting op zeer korte termijn, open ik er een apart topic voor om het wat overzichtelijk te houden. Het gaat dus om een kleinschalige meeting, over minder dan een week, op zaterdag 6 januari, in het bos Heumensoord te Nijmegen. Locatie is niet heel fijn bereikbaar met OV (stuk lopen), goed bereikbaar met auto
Eventueel kunnen we naar een locatie die wél goed bereikbaar is met het OV (alleen niet zo groot).Nieuwjaars-meeting, een beetje gezellig/warm/fris aangekleed voor het nieuwe jaar
Meeting voor honden en mensen (gecombineerd mág, hoeft niet). Zoals ik aangaf wil ik het kleinschalig houden, maximaal vier modellen en vier fotografen. Ervaring is geen vereiste, leukste is als beginnende fotografen/modellen ervaring op kunnen doen!De weersomstandigheden zijn vooralsnog oké, we zullen waarschijnlijk ergens halverwege de ochtend beginnen, danwel niet eind van de ochtend tot maximaal een uurtje of drie.
Ikzelf ga mee als fotograaf
Graag wel opgeven:Fotografen
Naam:
Ervaring:
Portfolio (evt):
Modellen
Naam:
Naam model (hond en/of mens) + evt ras:
Foto's:
)

) dus met vier modellen pas om half twee beginnen wordt misschien wat krap

Kleuren kunnen dus wat afwijken van hoe het er eigenlijk uit moet zien