Aangezien het nu wel weer echt herfst wordt leek het mij super leuk om weer een herfstshoot te doen! De locatie is het Oudehof in Bergen NH!
Het is een super mooie locatie! Je hebt een hele mooie brug

+ bankje waar je echt sprookjesachtige foto’s kunt maken een breed ruiterpad waar je rijfotos kunt maken

☺️ En nog een paar brede voetpaden met bomen aan beide kanten.
Aangezien het een herfstshoot is moeten we natuurlijk wel erg rekening houden met het weer. Ik dacht ergens in de herfstvakantie? Dus van 23 tm 31 oktober zoiets. Voorkeur voor dag graag er bij zetten
Alle paardenrassen zijn welkom maar het lijkt mij opzich wel leuk om een beetje variatie te hebben! Alleen geen hengsten. Mijn idee was om 4/5 paarden te doen, zo kunnen we in 2 groepjes van 2 blijven en dat de ene naar de ene kant van het bos gaan en de rest naar de andere kant. Zo blijven de paarden ook rustig. Het enige is dat het ook fijn is om 2 fotografen per paard te hebben en op deze manier hebben we wel heel veel fotografen nodig maar wie weet( als we minder hebben maakt het ook niet uit
Mij leek het persoonlijk wel leuk om een thema te doen, maar het hoeft niet.
Als je opgeeft graag een foto bijvoegen van je paard, ras en wat jullie interesses zijn. Als fotograaf je ervaring/portfolio! Ik hoop dat jullie ook entousiast zijn

Modellen:
1. Feline van den Berg- Arabier - merrie - dressuur -springen- vrijheidsdressuur, kan met neckrope door het bos

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Fotografen:
1.
2.
3.
4.